יזמות – מהלכה למעשה!

יזמות – מהלכה למעשה!

עולם היזמות הולך וכובש לו לא מעט מעריצים ואנשים החולמים על עסק עצמאי, מיזם מיוחד או רעיון אותו רוצים הם לקדם ומתקשים להתחיל בצעדים שיובילו אותם לתרגום המעשי של חלומותיהם. הדברים נוגעים בכל אחד ובמיוחד לדור הצעירים. כיוונים ומעוף ארגנו עבור אלה את כנס יזמות במרכז כיוונים, אליו הגיעו צעירים רבים. גולת הכותרת: אבי כץ, מנכ"ל קופיקס שיתף את האורחים על החלום, הדרך ועל ההצלחה!

מאות צעירים הגיעו לכנס יזמות במרכז הצעירים "כיוונים", על מנת לשמוע מאחד היזמים המצליחים ביותר בארץ – אבי כץ, על תחום היזמות. כץ שיתף את הצעירים בעקרונות המנחים אותו ביוזמות שלו וכמו כן כיצד מזהים סטראט אפ מצליח. "הכל עניין של צורך, אם אתם צריכים את זה כנראה שיש עוד אנשים שצריכים את זה" אמר כץ.

מרכז הצעירים "כיוונים" שהוקם ע"י מינהל החינוך בעיריית אשדוד מיועד לצעירי העיר בגילאי 18-35 ונותן שירותים מגוונים מאוד בתחומי הייעוץ והכוונה להשכלה, הלוואות ומלגות לסטודנטים, פעילות חברתית, תכנון קריירה וייעוץ והכוונה לתחום תעסוקה. יחד עם מעוף – הסוכנות לעסקים קטנים של משרד הכלכלה, החליטו בשיתוף פעולה ראשון להביא את מי שמסמל את מהפכת היזמות בארץ, אבי כץ, על מנת שיוכל לספר לצעירי אשדוד על עולם היזמות – מה הוא כולל, מה הוא מצריך ואיך מצליחים.

בשנים האחרונות חל שינוי מרענן שבו התפיסה החברתית מחלחלת לתוך העסקים ומשפיעה באופן מהותי על האופן שבו אנחנו רואים את הדברים גם כצרכנים וגם כבעלי עסקים. זאת הסיבה כי מרכז כיוונים ומעוף הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מטעם משרד הכלכלה, החליטו לשים במוקד את תחום היזמות ולערוך ערב מיוחד שבו ייחשפו הכלים המגוונים שקיימים כאן בעיר לכל מי שרוצה להתחיל ולחשוב על עסק עצמאי כאלטרנטיבה לתעסוקה איכותית. ובתוך כך, להזמין את אבי כץ – מנכ"ל קופיקס בארץ, שלקח את נושא המהפכה החברתית ותירגם אותה מהלכה למעשה.

בכינוס הראשוני שהתקיים במרכז כיוונים ברובע הסיטי, בתחילת הערב, הוצבו דוכנים בהם הוצגו מגוון הקורסים של מעוף וגם קורס יזמות חברתית, הכולל ליווי של מנטורים מהתחום, סדנאות מקצועיות והתנסות בשטח, שמרכז כיוונים מציע (בשיתוף איגוד ערים והמח' לאיכות הסביבה). הדוכנים בפרט והכנס בכלל נועדו לסייע ולהנגיש לכלל הציבור ולצעירי העיר את נושא היזמות, החל מתהליך החלימה, ועד לטיפוח עסק קיים.

מרכז "כיוונים": "אנו שמחים על אירוע פתיחה כה מרשים ועל הנוכחות של צעירי העיר להגיע ולחוות השראה מדמויות מפתח בתחום היזמות. אנו מקווים שצעירים נוספים יפיצו את הבשורה כדי שכמה שיותר צעירים ידעו על הכלים העומדים לרשותם ויוכלו להגשים חלומות".

מעוף: "אם גם לכם יש רעיון או יוזמה שאתם רוצים לפתח ומעניינים לקבל עזרה, אנחנו מפעילים עבורכם מגוון רחב של קורסים בעלות מסובסדת ליזמים ועסקים קיימים עד 100 עובדים. כמו כן, ניתנת האפשרות לליווי עסקים ויוזמות באמצעות מיטב היועצים בתחום בעלות נמוכה. גם אתם מזומנים להצליח".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*