יותר משהפועל ניצחה – אשדוד הפסידה

יותר משהפועל ניצחה – אשדוד הפסידה

זה אחד המשחקים הכואבים של אשדוד השנה, למרות שהפועל הובילה כל המשחק המשחק הזה יירשם כאחד ההפסדים המרגיזים של אשדוד העונה.

עובדתית, אשדוד היתה חלשה ולא מרוכזת, אבל השנה באשדוד לא יודעים להרים ידיים ולמרות ההובלה של האדומים מת״א אשדוד עשתה לה חיים לא קלים בכלל והצליחה לקראת סוף המשחק, בדיוק במאני טיים להשוות את התוצאה ואף להוביל.

הקהל של אשדוד שהתרגל לרבע רביעי קטלני שמוחק פיגורים ושומר על יתרון בזכות רוח הלחימה הכל כך אופיינית לקבוצה, מול האדומים היה הפעם קשה.

סק-הפועל
הנרי סק: משהו לא עבד הערב (צילום: דוד קקון)

אחוזי קליעה נמוכים וחוסר ניצול הזדמנויות בתוספת הגנה יוצאת מן הכלל של האדומים השאירו את הנרי סק 3 רבעים בלי נקודה, את קמרון לונג, מצטיין המחזור שעבר עם סקור של 7 ואת מקאולי עם 2 נקודות בלבד.

היחיד שהגיע ופיצה על חבריו היה נימרוד לוי שביום לא מוצלח במיוחד מבחינת אחוזי הקליעה הגיע ל-20 נקודות והיה לדומיננטי ביותר באשדוד, הנרי סק שנחת בקריה רק ברבע השלישי הצליח להגיע ל-16 נקודות עם 3-7 לשלוש, 7 ריבאונדים, 11 אסיסטים.

מקאלי
מקאולי: לא ממש הגיע (צילום: דוד קקון)

אדם אריאל שיכל לקנות את עולמו עם שלשה קריטית שהיתה נותנת הזדמנות לאשדוד לברוח ל-6 ומשם כנראה לקחת את המשחק פספס מהפינה עם כדור קצר וסיים את המשחק עם 10 נק׳, 7 ריבאונדים ומשחק הגנה מצויין.

אדם-הפועל
אדם אריאל – כמה נשמה (צילום: דוד קקון)

אשדוד ששמה לה למטרה לסיים במקומות 1-4 כדי שבפלייאוף תזכה ביתרון הביתיות תצטרך לנצח לפחות 1 ממשחקיה הבאים. בשני הקרוב תצא אשדוד לאילת, למשחק חוץ בתקווה שתתצליח למחוק את הזיכרון האחרון מהתכולים של אילת

00

קלעו לאשדוד:

מכבי אשדוד/באר טוביה: לוי 20 (2-8 לשלוש, 13 ריבאונדים), הנרי 16 (3-7 לשלוש, 7 ריבאונדים, 11 אסיסטים), אריאל 10 (7 ריבאונדים), לי 9 (4-7 מהשדה), צ'וברביץ' 7, לונג 5 (2-11 מהשדה, 8 ריבאונדים, 4 חטיפות, 4 איבודים), מקאולי והוניג 2 כ"א. כן שותפו: ווריק (0-5 מהשדה) ואמיתי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*