יוקר המחייה משפיע גם על ניקיונות הפסח

יוקר המחייה משפיע גם על ניקיונות הפסח

שיגעון הניקיון לקראת פסח 2015 סקר של TNS בדק: כ-70% יבחרו את סל מוצרי הניקיון לפי המחיר בלבד! רק כ-8% מעסיקים מנקה לעבודות הבית!

הצד שלו, הצד שלה:

11% מהגברים מעידים על היותם תורמים למלאכת הניקיון זאת לעומת פחות מ-2% מהנשים שמעידות את אותו הדבר

כ-92% ממשקי הבית ינקו לקראת החג כאשר הגורם המשפיע ביותר על בחירת חומרי הניקוי הינו המחיר (69%) ולאחריו איכות הניקיון (58%) עוד עולה כי רק כ-8% יעסיקו מנקה.

סקר של חברת TNS, אשר נערך עבור  "MR. Muscle" (מיסטר מאסל) , המותג הבינלאומי בתחום מוצרי הניקיון לבית, בדק ומצא כי לקראת חג הפסח הקרוב, 92% ממשקי הבית מתכננים לבצע עבודות ניקיון, כאשר הפרמטר המשפיע ביותר הוא יוקר המחייה. כ-70% יבחרו את מוצר הניקיון על פי פרמטר של מחיר ואילו רק כ-8% יעסיקו מנקה או איש מקצוע לניקיונות הפסח.

מתוך הסקר, אשר בחן את הגורמים המשפיעים על החלטת הצרכנים באילו מוצרי ניקוי יבחרו, עולה כי 69% מהצרכנים יבחרו מוצר ניקיון לפי המחיר, 58% יבחרו מוצר ע"פ איכותו והתוצאה הרצויה, ו-51% יבחרו את המוצר בהתאם לריח שלו. בתחתית סדר העדיפויות ניתן למצוא את מספר הפעולות עליהן עונה המוצר, נוחות השימוש, מוצר שאינו יזיק לבריאות והמותג.

נתון נוסף העולה מתוך הסקר ומחזק את הנושא הכלכלי הוא כי רק כ-8% מכלל משקי הבית יעסיקו מנקה לקראת חג הפסח ואילו 84% ינקו בעצמם.

2015 – 47% האישה עדיין אחראית על ניקיונות החג!

הסקר בדק מי אחראי על ניקיונות הבית לקראת החג, כאשר האפשרויות היו בין נשים, גברים, הילדים בבית, כל המשפחה, העסקת מנקה/ איש מקצוע או לא מנקים כלל. מתוך הסקר עולה כי בפסח של שנת 2015 כ-47% מהנשאלים ציינו כי האישה בבית היא האחראית על ניקיונות החג זאת לעומת כ-6% בלבד שהעידו כי הגברים הם שיבצעו את מטלות הניקיון בבית.

באשר לנתון המעיד כי רק כ-6% מהגברים ינקו את הבית לקראת החג, ניתן לראות הבדלים מהותיים בין הגברים והנשים. מעניין לראות כי גברים מרגישים שהם תורמים למלאכת ניקיון הבית יותר ממה שמדווחות על כך הנשים. בעוד 11% מהגברים מעידים על היותם אלו שמנקים את הבית, פחות מ-2% מהנשים מעידות את אותו הדבר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*