יוצאים לגלבוע להביא ניצחון

יוצאים לגלבוע להביא ניצחון

מכבי SCE אשדוד תצא מחר לגן נר כדי לעצור את ההתדרדרות, השמועות על החתמתו של זר רביעי העונה לשם ג׳יימס נונאלי ככל הנראה נכונות אך השחקן עדיין לא שוחרר מאסטודיינטה ולא עלה המטוס כך שככל הנראה לליאור ליובין לא יהיה עוד זר בארסנל שבוע נוסף. השחקן ככל הנראה יחתום בקבוצה ובעיות בירוקרטיות מונעות את ההגעה כבר למשחק הקרוב.

באשדוד מאוד מודאגים מהתנובה הדלה של זאק רוזן שלמעט 2 משחקים לא ממש הגיע העונה, אין הסבר הגיוני לאף אחד איך אלוף השלשות של העונה הקודמת מסיים משחק בית עם 0 נקודות. גם יכולת המנהיגות שלו נפגעה ככל הנראה מחוסר ביטחון והדומיננטיות שלו נעלמה כלא היתה.

זאק היה אמור להוביל את המערכה בטח ובטח שבתקופה בה הקבוצה לא מצליחה לייצב את עצמה וזה לא קורה.

גליל גלבוע מבחינתה רשמה עוד חיזוק והחתימה את אנתוני גודס עד לתום העונה, גודס שכבר שיחק בארץ מוכר וידוע כשחקן מצויין עם קבלות.

lubin2wp

המאמן ליאור ליובין יצטרך להיות יצירתי עם 3 זרים , לא שאין פוטנציאל לקבוצה לנצח גם ככה אך מרכיב הביטחון והאחדות הם ככל הנראה המרכיב שינצח או יפסיד את המשחק.

גליל עם 3 נצחונות, 2 יותר מאשדוד נמצאת כרגע במקום השביעי ואילו אשדוד נועלת בשלב זה הטבלה אך בליגת הכדורסל מצב הטבלה יכול להתהפך כל מחזור כך שכל ניצחון יכול לתת זריקת מרץ לקראת הסיבוב השני שדי יכריע את מצבה של אשדוד באופן סופי.

הסעות יצאו מחניון ההיכל ברובע הסיטי בשעה 16:00

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*