יועץ משכנתאות – למה חשוב לעבוד איתו?

יועץ משכנתאות – למה חשוב לעבוד איתו?

נטילת משכנתא היא לא דבר פשוט. לא מדובר בנטילת הלוואה רגילה, לא מדובר בתשלום רגיל שאנחנו נידרש לבצע או משהו אחר, מדובר בעניין רציני שילווה אותנו במשך שנים רבות, לעיתים אפילו במשך עשרים ושלושים שנה, ויכול להשפיע על כל החיים שלנו.

זו הסיבה שאנשים רבים, בוודאי חבר'ה צעירים שנדרשים ליטול משכנתא בפעם הראשונה בחיים שלהם, צריכים להשתמש בשירותים של יועץ משכנתאות אשר יעזור להם בכך. היועץ שהוא איש מקצוע, עם ניסיון וידע רב בנושא, יכול לעזור לכל מי שפונה אליהם בצורות שונות, זאת כמובן בתנאי שהם פונים לאדם הנכון ובזמן הנכון.

כך למשל, יועץ מקצועי יכול לעזור בלקיחת משכנתא, בכל הקשור לבחירת המקום ממנו ייטלו את המשכנתא, בבחירת המסלול הנכון מתוך התבוננות לטווח ארוך ולא רק לטווח קצר, מתוך השוואה מדוקדקת בשורה של היבטים שקשורים לנושא, בכל מה שקשור לריביות, שינויים, מועדי החזר ועוד.

יועץ משכנתאות ידע לעבוד עם הלקוחות שלו באופן כזה, שהוא יבחן מה בדיוק יש להם ביד, מה הם יכולים להציע, מה הם מעריכים שיהיה להם בהמשך הדרך, לפחות בכל מה שקשור למשכורות, ועל פי זה הם יוכלו להחליט, איזה מסלול לבחור ואיזו משכנתא לקחת.

צריך להדגיש, יש משמעות כמובן עם איזה יועץ עובדים, עצמאי, חיצוני או יועץ שהוא שכיר במקום מסוים. אז ייתכן ותהיה השפעה לגורמים שונים על הדרך בה הוא יציג את הרעיונות שלו. במידה והכל גלוי מראש, אז אין בכך בעיה, אך ההמלצה לא לקחת יועץ שאיננו תלוי בדבר וחושב רק על האינטרס של הלקוחות שלו.

למה חשוב לקחת איש מקצוע בתחום המשכנתאות

מעבר לכל מה שציינו, הרי שיועץ משכנתאות יכול לספק לנו מידע שאחרים לא יכולים לספק לנו, הוא יכול לספק לנו כלים וידע שאין לאחרים ובטח שאין לנו. מדובר לא רק על דברים גלויים שמופיעים בתקשורת ואנחנו שומעים מחברים ובני משפחה, אלא מדובר גם על נתונים שנמצאים אצלו והרבה פעמים מבוססים על מחקרים שהוא עשה.

במילים אחרות, הוא יכול להציע לנו נתונים ומספרים, שיכולים לאתר מגמות ולבשר על שינויים, כך שאנחנו נוכל להבין מתוך זה כיצד לנהוג. לנו אין את הכלים והנתונים האלה, והרבה פעמים גם אין אותם לאחרים. לכן אם נעבוד עם יועץ מקצועי, נוכל ליהנות מכל זה ובהתאם לכך לעשות את הבחירה שלנו בצורה מושכלת.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*