יועץ בטיחות אש

יועץ בטיחות אש

תפקידו של יועץ בטיחות אש הינו משמעותי ביותר. זאת, משום שהוא מסייע ביצירת סביבה מוגנת מפני שריפות ומפגעי אש אחרים. בזכות הידע, ההכשרה והניסיון שלו, יועץ הבטיחות יספק את המענה המקצועי ביותר במקרים שונים: בעת תכנון מבנה, עבור מבנים קיימים ועוד. כדי שתוכלו להסתייע גם אתם במענה חשוב זה, יש לפנות אל חברת "ליאור בטיחות". חברה זו, אותה מנהל ליאור מקדש, מציעה סטנדרטים חדשים ומקצועיים בתחום הבטיחות בעבודה. החל מתוכנית בטיחות אש, הדרכת כיבוי אש, בניית תיק שטח ועוד – צוות עובדי החברה ישמח לעמוד לרשותכם.

יועץ בטיחות אש – תפקידיו השונים

יצירת סביבה בטוחה בעבודה הינה חשובה – ומטרתה בראש ובראשונה לשמור על בטיחות העובדים. אחת מסכנות אלו כוללת את היווצרותה של שריפה – ואם לא מכבים אותה ביעילות ובזריזות, היא תתפשט ברחבי המבנה. בהתאם, יש למנות בארגון יועץ בטיחות אש. בזכות מומחיותו של עובד זה, ניתן יהיה לחדד את נהלי העבודה, להעריך את הסיכונים השונים ולבנות תכנית עבודה מסודרת.

עובדים בבית חולים או בבית מרפאות? מנהלים מוסד חינוכי ומעוניינים לשמור על בטיחות התלמידים? בבואכם לחפש אחר יועץ בטיחות בתחום האש ולמנות אותו בארגונכם, חשוב להבין מה כולל תפקידו. נציין את חלקן בנקודות הבאות:

  • עריכת סקר סיכונים
  • נהלי בטיחות והיערכות באש
  • הכנת תיק שטח ותיק מפעל
  • הכנת תכנית בטיחות אש
  • משטר אינטגרציה עפ"י מכ"ר 536
  • ועוד.

לאור תפקיד משמעותי זה, על יועץ הבטיחות לפעול לפי החוקים והתקנות השונים. במילים אחרות, על מומחה זה לעבור את ההכשרה הדרושה, באמצעותה יכיר היטב את מלוא החוקים של מערך כיבוי האש. מעבר לכך, על מומחה זה לפעול בשיתוף פעולה עם כוחות הכיבוי.

להעריך סיכונים ולספק פתרונות

החל מפיקוח על התקנת מערכת כיבוי אש, הכנת תוכנית בטיחות אש, העברת הדרכת בטיחות אש לעובדים ועוד – מינוי יועץ בטיחות אש הינו חשוב ביותר. כדי לקבל מענה מקצועי בתחום זה, יש ליצור קשר עם חברת "ליאור בטיחות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*