יום קשה בכבישים – 4 תאונות תוך שעתיים.

יום קשה בכבישים – 4 תאונות תוך שעתיים.

יום קשה עבר העיר אשדוד בכבישי העיר. יום הכולל 4 תאונות דרכים ביניהם רוכב אופניים חשמליים, 3 רוכבי קטנוע, ונהג רכב בן 60, להזכירכם עדיין לא ירד החושך ונקווה מכאן רק לבשורות טובות.

13:18 – רחוב הבנאים

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף אשדוד הוזעקו לרחוב הבנאים באשדוד בעקבות דיווח שהגיע למוקד איחוד הצלה על תאונת דרכים.

חובשים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לרוכב אופניים חשמליים (52) במצב קל בזירת תאונה עם מעורבות רכב פרטי, נסיבות התאונה בבדיקה.

13:28 – רח׳ חיים משה שפירא

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף אשדוד הוזעקו לרחוב חיים משה שפירא באשדוד בעקבות דיווח שהגיע למוקד איחוד הצלה על תאונת דרכים.

חובשים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לשני רוכבי קטנוע (אב 30 ובנו 10) במצב קל בזירת תאונה עם מעורבות רכב פרטי, נסיבות התאונה בבדיקה.

צילום: דוברות איחוד הצלה.

15:02 – רח׳ קרן היסוד

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף אשדוד הוזעקו לרחוב קרן היסוד באשדוד בעקבות דיווח שהגיע למוקד איחוד הצלה על תאונת דרכים.

חובשים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני להולך רגל (26) שנפגע במצב קל בזירת תאונה עם מעורבות רוכב אופנוע, נסיבות התאונה בבדיקה.

15:31 – רח׳ משה דיין

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף אשדוד הוזעקו לרחוב משה דיין באשדוד בעקבות דיווח שהגיע למוקד איחוד הצלה על תאונת דרכים.

חובשים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לנהג רכב (60 לערך) שנפגע במצב קל בזירת תאונה עצמית בה רכבו פגע בעץ, נסיבות התאונה בבדיקה.

צילום: דוברות איחוד הצלה.

00

bela.co.il – רוגוזין 1 אשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*