יום עיון במסגרת יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים

יום עיון במסגרת יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים

אסתי אהרונוביץ, מריה טל, מיכל סלה, זינב מחאיד, ויויאן קמינסקי, נג'לאא אלעומרי, סוזן ותד, דיאנה אבו קטיפיאן, סואר קבלאי, לילי פרג' , פרחי סרוסי ואישה אלמונית נוספת – הן 12 הנשים שנרצחו על ידי בן משפחתן בשנת 2019! זה אולי הטריגר ליום העיון החשוב שהתקיים היום באמפי של המרכז להורות משמעותית.

יום עיון במסגרת יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים הביא לקדמת הבמה את נושא האלימות נגד נשים וסבב המברכות שפתח את האירוע שם את הנשים המובילות בתחום ונתן להן את זכות הדיבור על העשייה של כל אחת ואחת בתחומה.

את יום העיון פתחה חברת מועצת העיר עו״ד אורית אלמוזנינו רייז, הממונה על קידום מעמד האישה, אורית סיפרה על החשיבות ועל העשייה שלה בתוך תהליך המניעה, מיד אחריה בירכה המארחת, הגב׳ סימונה מורלי, מנכ״לית הרשות העירונית ״מהות״.

המשיכה בברכתה הגב׳ אהובה עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ולשיוויון מגדרי וחתמה את שלב הברכות וסיכום העשייה הגב׳ יעל כהן מנהלת אגף הרווחה בעיריית אשדוד.

כדי להמחיש את הבעיה הנפוצה כל כך זכו הנוכחים להצצה תיאטרלית בכיכובה של אפרת מצליח, ״מונולוג והצצה של אישה מוכה״ כך נקרא הקטע שהצליח לחדור ללב הקהל בצורה מוחשית וכואבת.

בהמשך עלתה עו״ד טלילה שחר רוזנפלד, קרימינולוגית ומומחית למגדר בהרצאה: ״גם מילים יכולות להרוג״

סיכמה את הכנס עו״ס קטי אליאב, מנהלת המרכז לטיפול ומניעת אלימות במשפחה.

סימונה מורלי, מנכ״לית מהות: על פי תפיסתי מערכת יחסים באשר היא צריכה להיות מכבדת ושוויונית. אנו כגוף עירוני אשר נותן מענה לתושב, מחויבים לשאת בתפקיד חינוך ילדינו להתייחסות אנושית כלפי הזולת ולעבודה בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים הממונים על הטיפול במשפחה ובקהילה. כאן במרכז להורות משמעותית אנו מנחים הורים לזוגיות בריאה ומכבדת, לזוגיות מפרה אשר תהווה לימים מודל לדורות הבאים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*