יום כדור הארץ באשדוד

יום כדור הארץ באשדוד

״יום כדור הארץ״ הישראלי התקיים השנה בסימן "זה הזמן שלי להוביל!" תוך קריאה אישית לכל אחד ואחת מאיתנו לקום ולהוביל. שרון מרק וירון קליין תושבי אשדוד, קמו והובילו מיזם חברתיסביבתי ברוח יום זה ולמען העלאת המודעות לשמירה על הסביבה הימית. כך, בהפקה אשר הפכה מרעיון למציאות תוך כיומיים, בעזרת משרד הפרסום אייקון ופורטל האינטרנט העירוני, אשדוד4יו ובסיוע שותפים ונותני חסויות מהעיר ומחוצה לה, הגיעו לשייט בחופי אשדוד גולשים, חותרים ושייטי העיר למשט בסימן ״חותרים לסביבה נקייה״.

המשט החל עם קשירת שני סרטים בצבעים כחול וירוק על כל המשוטים על מנת להזדהות עם צבעי הים והסביבה, יחד עם 200 חניכי תנועת הצופים עמדו הסאפיסטים וחיכו לקריאה לזנק למים. במים חיכו להם חותרי קייאקים ממועדון ״טארה סנטה״ ושייטי מפרשיות מהמועדון הימי. החותרים נכנסו לים ובנקודת הפגישה עם יתר כלי השייט חתרו יחד לעומק הים. בינתיים על החוף קיימנו חניכי שבט דותן של תנועת הצופים פעילות מיוחדת לרגל יום זה ועל החוף התנהל מעגל מתופפים למשפחות וילדים

סיום המשט כלל חתימה על ״אמנת שמירה על הים״ אשר נכתבה על גלשן תרומת מועדון Waves ונחתמה על ידי כלל המשתתפים.

״זהו ארוע ראשון המשלב ים וסביבה ובהחלט לא אחרון״ מציינים השניים אשר כבר מתכננים את המשך שיתוף הפעולה בין איכות הסביבה לקידום הגלישה והספורט הימי באשדוד. ״אנו מודים לשותפים לארוע ולנותני החסויות ומקווים לגייס לשותפות מלאה בעתיד גם את עיריית אשדוד לפעילות למען קידום ערכי סביבה ואהבת הים באשדוד״.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

  1. Pingback: חותרים לסביבה נקייה – 1.5.15 | הדבר הירוק הבא

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*