יום הולדת בקיץ

יום הולדת בקיץ

חודשים יולי, אוגוסט וספטמבר ידועים כחודשים בעלי רצף החופשות הגדול ביותר עבור ילדים ומסיבה זו קל יחסית לקבוע תאריך נוח ליום ההולדת. סיבה נוספת לשמוח בעת חגיגת יום הולדת בתקופה זו הינה העובדה שכמעט ואין הגבלות מצד מזג האוויר, רק מומלץ שלא לקיים פעילויות ספורטיביות בשיא החום של הצהריים. לפניכם כמה רעיונות מוצלחים לחגיגת ימי הולדת בקיץ ותחילת שנת הלימודים.

מסיבת קמפינג

רעיון נפלא ליום הולדת בחודשים אלו הינו להזמין את חבריו הקרובים של ילד היום הולדת ולצאת עמם לקמפינג בחיק הטבע. על ידי אריזת שקי שינה, אוהלים ומצרכים לארוחות מספקות, ניתן להעניק לילדים חוויה עצמאית ומגוונת. הם יוכלו לספר צ'יזבטים סביב המדורה, לשחק במשחקי חברה ביום וליהנות דווקא מחוויה מרגיעה מצד אחד וכזאת המשלבת גם פעילויות ספורטיביות מצד שני.

באופן דומה ישנה מסיבת פיג'מות המיועדת במיוחד עבור יום הולדת לבנות, במידה והחגיגה כוללת בנות בלבד.

חבילה עוברת ספורטיבית

את החבילה העוברת כולם כבר מכירים. הרי לכם חבילה עוברת עם טוויסט ספורטיבי שמתאים רק לימים יפים כימי הקיץ, האביב ותחילת הסתיו. בעת העברת החבילה עוברת כל שכבה שתוסר תכיל משימות כראות עינכם. המתנה הסופית לה הילדים ציפו מהחבילה העוברת תהיה משחק פריזבי. לאחר הסבר ואימון קטן על משחק הפריזבי עבור הילדים שאינם מנוסים בו, יוכלו הילדים להעביר זמן רב בריצה, תפיסה ומסירה של הפריזבי אחד אל השני.

הפעלת ריקודים

את הפעלת הריקודים ניתן לקיים בכמה דרכים. בעוד שבימי החורף צריך לקיים את ההפעלה בתוך מבנה, דבר שמצמצם את טווח התנועה של המשתתפים, בקיץ ניתן לקיים זאת בפארק או אפילו בחיק הטבע על ידי השכרת מערכת שמע קטנה. כמו כן ניתן להזמין להפעלה זו מדריכה מקצועית על מנת ללמד את הילדים צעדי ריקוד או ללמדם כיצד יש לרקוד עם חישוק.

הרפתקה בעיר

אם אתם רוצים באמת לגרום לילדים שלכם להרגיש שהם גדלו בשנה, הרי שהרפתקה בעיר זו אחת האפשרויות הטובות עבורכם. על ידי לקיחת הילדים וכמה מחבריהם הקרובים ביותר לטיול בעיר גדולה כמו תל אביב, תוכלו להעניק להם תחושה של עצמאות והרחבת אופקים. בטיול הם יוכלו לראות סרט, לבקר בתיאטרון, לשחק בחדר בריחה ולאחר מכן לשבת לאכול או ליהנות מגלידה קרירה המתאימה במיוחד לתקופה זו בשנה.

תחרויות ספורט

במיוחד כאשר מקיימים את יום ההולדת בבוקר או אחר הצהריים, הרי שתחרויות ספורט בחוץ יכולות להיות רעיון נפלא, הן עבור יום הולדת לבנים וכן עבור בנות. תחרויות הספורט יכולות להיות בניחוח נוסטלגי כמו, תחרות קפיצה בשקים, תחרויות ריצה עם ביצה על כפית ועוד. כמו כן ניתן לתת לילדים לקיים תחרויות של ספורט אומנותי וכך לעשות מסיבת קונספט תכנית ריאליטי כמו "נולד לרקוד". במידה וילדכם אוהבים לרקוד תוכלו להכין שלטים עם ציונים גבוהים ולהרקיד את הילדים לצלילי השירים האהובים ולהעניק ציונים ופרסים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*