טכנאי מצלמות של ענק המיגון והתקשורת

טכנאי מצלמות של ענק המיגון והתקשורת

מערכות צילום המותקנות בבתים פרטים ובבניינים משרתות אותנו נאמנה – הן מאפשרות לנו להקליט כל תנועה חשודה בכל שעה ולנהל מעקב אחר כל מה שמתרחש בסמוך לסביבת המגורים שלנו ובמקרים מסוימים אפילו בתוכה ויכולות לסייע לנו במקרה של הגשת תלונה במשטרה.

אבל, בדומה לכל רכיב אלקטרוני אחר גם המצלמות עלולות לסבול מנזקים שונים אשר דורשים מאתנו לפנות לטכנאי מצלמות. אז איך בדיוק מזהים תקלה במערכת המצלמות ומה צריך לבדוק לפני שפונים לטכנאי מצלמות? כל התשובות במדריך שלפניכם.

מתי צריך לפנות לטכנאי מצלמות?

כפי שציינו מצלמות הן רכיב אלקטרוני וכמו כל רכיב אלקטרוני הן יכולות לסבול מתקלות שונות הנובעות מרטיבות, כשל חשמלי או נתק בתקשורת. לא כל תקלה מצריכה פנייה ישירה לטכנאי אבל חלקן יחייבו טיפול של טכנאי על מנת למנוע נזק מורכב יותר למערכת.

תקלה נקודתית באחת מהמצלמות – במקרה של תקלה באחת מהמצלמות חשוב לאפיין את התקלה תחילה ולבדוק האם מדובר בתקלה חשמלית או בתקלת צפייה. על מנת לבחון את התקלה ניתן לנתק את המצלמה מחיבור החשמל ולחברה למקור אחר ולנקות את העינית. במידה והתקלה עדיין קיימת – מומלץ לפנות לטכנאי ולבחון את מקור התקלה או לבצע החלפה של אותה המצלמה.

תקלה בספק הכוח – תקלה בספק הכוח יכולה להופיע במקליט ה-DVR, באחת המצלמות או במערכת כולה. גם כאן מומלץ לבחון מקור כוח חלופי ולוודא כי אין נזקי רטיבות או עובש באזור התשתית של המצלמות – במידה וכן מומלץ להתייעץ בטכנאי ולהזמינו במידת הצורך.

תקלה במקליט ה-DVR – במידה ומקליט ה-DVR חדל לפעול ואינו מבצע הקלטה של התכנים המצולמים מומלץ תחילה לבצע הפעלה מחודשת שלו.במידה והתקלה עדיין קיימת יש להתייעץ עם טכנאי ולבצע איפוס למכשיר. במידה והתקלה עדיין קיימת יש חובה לפנות לטכנאי מצלמות על מנת לבחון החלפה של המקליט ולהשיב את המערכת לפעולה.

תקלה כוללת במערכת המצלמות – תקלה זו נדירה למדי אך היא עלולה להופיע בשל התקנה לקויה על ידי טכנאי לא מקצועי או במקרים בהם נעשה שימוש בציוד זול ולא איכותי. במקרים אלו יתכן ויופיעו בעיות רטיבות או בעיות של נתקים חשמליים במערכת. במידה והמערכת כולה מפסיקה לפעול חשוב לפנות בדחיפות אל טכנאי מצלמות על מנת לבדוק את התקלה ולא לנסות ולבצע פעולות "עזרה ראשונה" שכן אלה יכולות להסב נזק משמעותי יותר למערכת.

מה צריך לדעת לפני שפונים לטכנאי מצלמות?

רגע לפני שאתם רצים לפנות לטכנאי מצלמות חשוב שתוודאו כי הטכנאי שאתם עתידים להזמין אכן מכיר את סוג המערכת המותקנת בביתכם וכי ביכולתו לטפל בסוג התקלה בה נתקלתם. בלא מעט מקרים טכנאים של אינטרקוםחדשים בתחום לא יוכלו לטפל בתקלות במערכות מורכבות והפנייה אליהן לא תסייע.

מלבד החשיבות בהצגת התקלה מראש בעת הפנייה לטכנאי חשוב לוודא כי הוא בעל רישיון פעולה מתאים ממשרד המשפטים. רישיון זה מבטיח לכם כי המערכת שלכם תהיה מאובטחת ולא תאפשר לגורמים עוינים לנטרל אותה בקלות על ידי גורמים עוינים כאלה ואחרים במקרים של פריצה או ניסיון חדירה לתוך הנכס.

גיליתם תקלה במערכת המצלמות שלכם ואתם זקוקים לטכנאי מקצועי ומנוסה? פנו עכשיו אל ענק המיגון, המתמחה בטיפול בתקלות במצלמות אבטחה ופועלת תחת רישיון של משרד המשפטים. לפרטים חייגו עכשיו – 08-9100909

 

here

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*