טכנאי גז בירושלים – כללי הבטיחות שימנעו אסון

טכנאי גז בירושלים – כללי הבטיחות שימנעו אסון

בעידן המודרני, הגז הוא חלק משגרת החיים שלנו, אנו משתמשים בו לצרכים רבים, לחימום, לבישול, לתעשייה, לייבוש כביסה ועוד. לצד התועלות הרבות שאנו מפיקים מהגז, קיימות בו גם סכנות. לכן חשוב לשמור על כללי הבטיחות בשימוש בגז, אי שמירה על כללי הבטיחות עלולה להוביל לאסון.

טכנאי גז בירושלים – שבעה כללים שעשויים להציל אתכם מאסון

כאשר אתם מזמינים טכנאי גז להתקנת מערכת גז או לתיקון, אתם חייבם להזמין טכנאי גז מוסמך ומקצועי. נסו לבקש המלצות מחברים או ידידים או להיעזר ברשת האינטרנט. אם אתם גרים, למשל, בירושלים הקישו במנועי החיפוש טכנאי גז בירושלים ותקבלו מידע רב על אודות הטכנאים המובילים באזור שלכם. יש פורטלים של בעלי מקצוע מומלצים, גם בהם תוכלו לקבל המלצות. תיקון או הרכבה באמצעות טכנאי גז שאינו מוסמך עלול לגרום לאסון.

אם אתם מריחים ריח של גז, הזמינו מיד טכנאי גז מוסמך. ריח גז מאותת בדרך כלל על  דליפה, והיא עלולה להיות מסוכנת מאוד.

חשוב שברז בגז בביתכם יהיה במקום נגיש כדי שבמקרה חירום תוכלו להגיע במהירות ובקלות אל ברז הגז ולסגור אותו. אם אתם גרים בבית  ישן, חשוב לבדוק אם מערכת הגז בביתכם תקינה.

אסור למקם את בלוני הגז קרוב לחלון או למנוע של המזגן וברור שאסור להתקין בלוני גז בתוך הבתים. חוקי הבטיחות מפרטים בדיוק היכן מותר והיכן אסור למקם את בלוני הגז, יש לקרוא היטב את החוקים ולהיצמד אליהם.

אם בלוני הגז נגמרים מהר יותר מהזמן הרגיל, אם חשבונות הגז גבוהים יותר מהחשבונות הרגילים, ייתכן ויש לכם דליפת גז. חשוב לקרוא במהירות לטכנאי גז מוסמך שיבדוק את מערכת הגז בבית שלכם או גם בבניין המשותף.

החוק מחייב דיירים בבתים פרטיים ואת ועד הבית בבניין משותף לבדוק את תקינות מערכת הגז אחת לחמש שנים לפחות. אם כבר עברו חמש שנים מהבדיקה האחרונה, הזמינו מיד טכנאי ואל תמתינו עד שתקרה תקלה או חלילה אסון.

בעת דליפת גז יש לפנות מיד את כל הדיירים מהבית או מהבניין, לגשת במהירות האפשרית אל ברז הגז הקרוב, לסגור אותו, לפתוח חלונות ולאוורר את החללים. לגז יש נטייה לזרום למקומות נמוכים, לכן חשוב למנוע את מעבר הגז למרתפים או לחללים נמוכים סגורים. חשוב לכבות מיד את כל המכשירים החשמליים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*