טירוף הצעדים של רשות הספורט

טירוף הצעדים של רשות הספורט

״הולכים ומרוויחים״, מיזם הצעדים של רשות הספורט הכניס את העיר אשדוד לטירוף של צעידה. מעל 5 מיליון צעדים כבר תועדו באפליקציה הייחודית Rumble אותה הורידו כבר יותר מ-2000 מתושבי העיר תוך שבועיים.

רשות הספורט העירונית אשדוד החלה במיזם יוצא הדופן יחד עם אפליקציית Rumble שיעודד את תושבי אשדוד ללכת כמה שיותר ברגל ולקבל תמורת הצעדים שווי כסף במגוון בתי עסק מובילים בעיר.

אז איך זה עובד?

בשלב ראשון מורידים את אפליקציית Rumble, עם ההרשמה תזהה האפליקציה שאתם מאשדוד ותשייך אתכם למיזם העירוני, כל צעד שתתחילו לעשות מעשכשיו ייספר לכם, כל 1000 צעדים יזכו אתכם במטבע וירטואלי שתקף בשלל בתי עסק שהולכים ומתווספים מידי יום. ניתן בפשטות לראות את שלל ההטבות שכבר נמצאות ואת שווי הצעדים שצריך כדי לזכות בהן.

שיא עירוני בהליכה!

בנוסף לצבירת הצעדים והכסף שבא איתם אתם גם לוקחים חלק פעיל במיזם העירוני שהוא לא פחות משיא ישראלי עדכני. ברשות הספורט גאים במיזם שיעודד עוד ועוד מתושבי אשדוד להנות מהטבות במגוון בעלי עסק בעיר וגם לבצע פעילות גופנית לעיתים קרובות יותר.

האפליקציה תמדוד את הצעידים בשני מישורים, הן ברמה הפאטית והן ברמה העירונית. לכן חשוב שהטלפון יהיה עליכם/ן בכל פעילות גופנית שאתם מבצעים.

בין בתי העסק שלוקחים חלק במבצע ומעניקים הטבות ניתן למצוא את: בליקר בייקרי, פיצה איטליאנו, ענק המחשבים, חומוס כהן, פיצה פרגו, Yoh, i-like, BonDigo, Smart bikes  אודאון, אטמוספרה, ועוד…

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״הולכים ומרוויחים״ הוא אחד ממיזמי הספורט העממי הייחודיים והיצירתיים שראתה העיר אשדוד, מדובר בשילוב טכנולוגיה מתקדמת של חברת Rumble שמתלבשת בול עם חזון עידוד הספורט העממי של רשות הספורט. בנוסף מפעילה את העסקים באשדוד ונותנת לכולם שורת רווח משמעותית. כולי תקווה שעוד ועוד עסקים יצטרפו ויתנו הטבות לצועדים האשדודים ובכך יעודדו פעילות גופנית.

משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר, יו״ר רשות הספורט: זוהי עוד פעילות מחוץ לקופסא של רשות הספורט העירונית והעומדים בראשה לעידוד הספורט העממי. אני מאמין שאחוז גבוה מתושבי העיר ידעו להנות מההטבות ובכך להעלות משמעותית את הפעילות הגופנית.

 

000

000

אמא של שבת – המיזם הכי מרגש ברשת

מי האמא שתזכה בחבילת פינוקים? אולי זו אמא שלך?
לפרטים והגשת מועמדות הקליקו על הקישור.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*