טיפים לבחירת מצלמה נסתרת בשעון

טיפים לבחירת מצלמה נסתרת בשעון

הסיבה לשמה אתם רוצים להשתמש בשעון עם מצלמה נסתרת יכולה להגיע מאלפי רעיונות שונים, בזכות מגוון דרכי השימוש הרבים שהמצלמות השונות יכולות להציע, בין אם מדובר בשעון מעורר ביתי שיוכל לצלם את הילדים שלכם משחקים בזמן שאתם נמצאים במקום אחר או אולי שימוש במצלמה נסתרת בשעון היד שלכם שיצלם פגישה מפוקפקת ויתעד את כולה. בכתבה שלפניכם תוכלו לקרוא עצות מועילות בתהליך החיפוש אחר מצלמת שעון מומלצת.

הקידמה לפנינו

בזמן שאתם מסתכלים על שעון מצלמה נסתרת תהיה הדבר האחרון שיעלה לכם בראש, אלא אם רכשתם את אותו שעון בעצמכם ואתם מודעים לעובדה שהוא מכיל אפשרויות חבויות לעין. כך גם שאר האנשים שאתם מכירים, לא מודעים שלכל שעון קטן יש את הפוטנציאל לתעד כל רגע נתון ולשמור אותו לשימוש לאחר מכן.

ישנם המון סוגים שונים של שעונים אשר מכילים בתוכם מכשיר תיעוד חבוי אשר עין רגילה לא תזהה, שעוני יד דיגיטליים, שעונים מעוררים לחדרי הבית ואפילו שעונים גדולים, בהם יהיה זה קל במיוחד להתקין מצלמה כזו.

אז איך נבחר את המצלמה המתאימה לנו?

ראשית עליכם לבחון את הצרכים והציפיות שלכם ממצלמת השעון שאתם מעוניינים לרכוש. מה אתם הולכים לתעד והיכן זה הולך לקרות? האם אתם צריכים אותה סטטית בנקודה מסוימת או זמינה וניידת? איך תרצו להעביר את המידע ולאן אתם רוצים שהוא יגיע? האם אתם צריכים מצלמה שתפעל על סוללה או שאין בעיה אם היא תהיה מחוברת לחשמל בכל עת? אתם צריכים לגשת לשידור בקלות ממכשיר הטלפון שלכם או שתוכלו פשוט לראות את זה אחר כך?

לאחר שתענו על השאלות הכלליות האלו, תוכלו לקבל תמונה ברורה אשר תעזור לכם להתמקד בקבוצת מוצרים קטנה יותר. כאשר יהיה עליכם להשוות רק בין 2-3 מוצרים מאותו סוג, יהיה זה פשוט יותר לדעת מהו המומלץ מכולם.

איך זה עובד מבחינת החוק?

חשוב לציין שכאשר אתם רוצים לצלם מישהו באופן נסתר, על לפחות אחד מהמצולמים להיות מודע באופן מלא לקיום התיעוד, במידה ולא אתם עוברים על חוקי המדינה. נסו לקרוא יותר על החוקים השונים כדי לראות שאכן הפעולות שאתם נוקטים עומדות במסגרת החוק באופן מלא.

עוד נקודה חשובה היא מיקום מצלמת השעון בזמן השימוש. אם אתם הולכים לצלם מישהו ללא ידיעתו, הקפידו להשאיר את המצלמה במקום שנראה טבעי לעין, ונסו לבחור מצלמה שלא תבלוט. לדוגמא, אם אתם במהלך היום לא נוטים ללבוש שעון יד, והמצולמים מודעים לכך, זה עלול לעורר חשד שימנע מהם להתנהג באופן טבעי לחלוטין.

בנוסף, שימוש בשעון מעורר דיגיטלי במקום בו הוא לא אמור להימצא גם יכול להדליק נורה אדומה. בנוסף, השתדלו שלא להציץ או להביט במצלמה כלל מכיוון שזהו גורם מחשיד ויוכלו לעלות עליכם בקלות.

כעת אתם מוכנים לצאת לרכוש מצלמות שעון מומלצות עמן תוכלו לצלם בסתר כל רגע שתרצו, השתמשו בהן בחכמה! 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*