טיפים לאיפור עמיד לחודשי הקיץ בסביבת החוף

טיפים לאיפור עמיד לחודשי הקיץ בסביבת החוף

חודשי הקיץ בישראל יכולים להיות מאתגרים מבחינת איפור, טיפוח ומראה חיצוני כללי, במיוחד עבור נשים המתגוררות במישור החוף, כפי שנשות אשדוד בוודאי יכולות להעיד. הלחות הגבוהה השוררת בקרבת הים בחודשי הקיץ יחד עם הטמפרטורות הגבוהות יכולים להציב אתגר של ממש בפני נשים המעוניינות לשמור על מראה מטופח ו"טרי" לאורך כל היום.

להלן מספר טיפים מרכזיים הנוגעים לאיפור באופן כללי ולמוצרי איפור בפרט, בהם כדאי להשתמש בחודשים החמים והלחים של השנה, במיוחד באזורים כמו אשדוד ושאר ערי שפלת החוף –

ניקיון והכנת עור הפנים חשובים מתמיד –  נקודה זו נכונה תמיד עבור איפור, אך הופכת חשובה שבעתיים כאשר אנו מתמודדות עם תנאי מזג אוויר קיציים מאתגרים. הכנת עור הפנים לפני תחילת האיפור חשובה ביותר. הכוונה היא לניקיון טוב ויומיומי של עור הפנים מצד אחד, והזנת העור החומרי בסיס וקרם לחות מצד שני. אל תטעי לחשוב כי מכיוון שהאוויר רווי לחות בחודשי הקיץ אין צורך להכין ולהזין את עור הפנים לפני שכבת האיפור, להיפך – על מנת שהאיפור יהיה יציב ויישאר על העור לאורך היום, נרצה הכנה טובה ושכבת בסיס טובה עליה "יתיישב" האיפור.

פריימר כשכבת בסיס – אחד ממוצרי האיפור החשובים בתקופת הקיץ החמה והלחה הוא פריימר, המספק שכבת בסיס נטולת פיגמנט או גוון ספציפי. שכבה זו "מטפלת" בפגמים שונים ואי אחידויות הקיימות בעור, ולמעשה מכין את פני השטח לשכבת האיפור. זו תיתפס על הפריימר ביתר קלות ותחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר.

מוצרי איפור המגנים מפני השמש – במהלך ימי הקיץ את נחשפת לא מעט לשמש, במיוחד באזורים קיציים ושטופי שמש כמו אשדוד. לכן, מומלץ להשתמש במוצרי איפור אשר מספקים גם הגנה מפני השמש. ניתן למצוא כיום מוצרי איפור עמידים אשר מעניקים גם הגנה מפני השמש, ובכך אנחנו יכולות להרוויח פעמיים – גם להתאפר בחומרי איפור עמידים ואיכותיים וגם להגן על עור הפנים מפני השמש.

שימוש בפודרה לטשטוש הברק – נשים רבות אוהבות להשתמש בפודרה במהלך הקיץ, שכן הפודרה יכולה להעניק גוון מט לעור הפנים, ולהעלים את הברק. תוצאה זו מתבקשת לעיתים בקיץ, כאשר מראה של עור מבריק מעורר אסוציאציה של הזעה. שימוש בפודרה בין שכבות האיפור יסיר את האפקט הוויזואלי של הזעה, ויעניק יותר יציבות לאיפור עצמו.

שפתון נועז – זהו טיפ אסתטי או אופנתי לחלוטין הנוגע לטרנדים והעדפות אישיות באיפור – בתקופת הקיץ נסי להשתמש בשפתונים "נועזים", דוגמת שפתון בצבע אדום נועז או ורוד "צועק". בקיץ מתבקש להשתמש בשפתונים בגווני אדום, ורוד וכתום בולטים ונועזים, כאשר גם כאן – חשוב לבחור בשפתון עמיד לאורך זמן, וכזה המכיל קרם לחות ואשר יגן על השפתיים שלך בפני השמש הקיצית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*