טיפים כיצד לעצב בעצמך כרטיסי ביקור

טיפים כיצד לעצב בעצמך כרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור נמצאים בשטח כבר עשרות שנים, ולא בכדי: מלבני הנייר הקטנים הללו עוזרים לשדר מקצועיות, ומובן שהם גם כלי להעברת פרטים בין אנשי עסקים או גורמים שצריכים לעבוד יחדיו. עיצוב נכון של כרטיסי ביקור יכול לבדל אתכם מהמתחרים בשוק, ועם מספר טיפים קטנים, תוכלו לדעת איך אמור להיראות כרטיס הביקור המושלם עבור בית העסק שלכם.

כרטיס אחד קטן שמציג אתכם בצורה הטובה ביותר

כרטיסי ביקור מכילים פרטים חשובים והם מגיעים לידיים חשובות מאוד, מה שמצריך עיצוב נכון שלהם שתוכלו לבצע בקלות עם הטיפים הבאים:

קביעת הטון – כאשר אתם ניגשים למלאכת העיצוב של כרטיס הביקור, חשבו איזה מסר אתם רוצים לשדר וכיצד כרטיס הביקור יתאים לו. האם אתם מעוניינים בכרטיס בעל מראה סולידי ומקצועי או בכזה שיש לו שוליים מיוחדים או גודל בלתי שגרתי, למשל, ויבדילו אתכם משאר העסקים? בעסקים דוגמת עריכת דין ועולם הנדל"ן מומלץ לדבוק בקווים נקיים, אך אם אתם עובדים בעולם העיצוב, כרטיס ביקור ייחודי בהחלט יבליט אתכם בשטח.

פרטי בית העסק – החלק המרכזי בכרטיסי ביקור הוא המידע על אמצעי ההתקשרות אתכם. חשבו אילו פרטים אתם רוצים לציין על גביו: האם טלפון וכתובת של דואר אלקטרוני מספיקים, או שמא אתם רוצים להוסיף גם טלפון אישי ומספר פקס? כיום תוכלו גם לעצב כרטיסי ביקור בעלי קוד QR שסריקה שלו תוביל את הנמענים ישירות לאתר של בית העסק שלכם, כך שיוכלו לגלוש אליו בכל עת.

סוג הנייר ואיכותו – כרטיסי ביקור יכולים להחזיק מעמד במשך זמן רב, אם רק בוחרים בחומרים המתאימים לכך. כדי שהם אכן ישרדו לאורך זמן, בחרו בסוג נייר עבה וגם בציפוי של פלסטיק (למינציה). זה אולי יעלה מעט יותר, אך הכרטיסים הללו יחזיקו במשך שנים, כך שלא תצטרכו להנפיק חדשים בכל רגע.

לוגו – לוגו של חברה הוא הסמל שמיועד רק לה ולעתים קרובות מתאר בצורה חזותית את מטרתה. אם יש לבית העסק שלכם לוגו, מקמו אותו בצורה בולטת על גבי כרטיסי הביקור, כך שהוא יבלוט לעין. האמצעי החזותי הזה עוזר לאנשים לזכור פרטים בצורה טובה יותר, וזה כוחו גם על גבי כרטיסי ביקור.

כרטיסי ביקור מהווים דרך מעולה ליצור רושם ראשוני וגם מתמשך, כך שאם תעצבו אותם כהלכה, תוכלו להתבלט בין עסקים דומים וליצור לעצמכם שם חיובי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*