טיפול פנים – בחירת הטיפול המתאים עבורך

טיפול פנים – בחירת הטיפול המתאים עבורך

הפנים שלך הם האיבר שכולם רואים. הם מראים את מה שעבר עלייך במהלך היום ורומזים באופן בולט אם שמרת עליהם או לא. כיוון שישנם שלל טיפולים לפנים, השאלה איזה מבין הטיפולים מתאים עבורך, יכולה לעלות אצלך.

להכיר את שלל טיפולי הפנים

  • פילינג – טיפול פנים אשר מנקה את העור תוך הגעה אל השכבות העמוקות שלו הוא הדרך לשמור על העור לאורך זמן. טיפול זה יכול להתבצע באופן שגרתי וניתן להתייעץ עם הקוסמטיקאית כל כמה זמן כדאי להגיע אליו. במהלך הטיפול יינתנו גם המלצות ליצירת שגרת טיפוח.
  • טיפול קמטים – הטיפול יעשה אך ורק על ידי קוסמטיקאית פרא-רפואית. במהלך טיפול פנים זה תשתמש המטפלת במכשיר מיוחד אשר מעודד את תאי העור להתחדש. אם החלו בפנייך קמטים טיפול זה יכול להחזיר את הזוהר וכל זאת ללא הזרקות. הטיפול מתאים גם לטשטוש של צלקות.
  • טיפולי כתמים – בעזרת גלי רדיו ניתן לבצע טיפול בפנים ולהעלים את הכתמים שנוצרו בו. הכתמים יכולים להיווצר בשל סיבות שונות, כולל חשיפה לשמש או חומרים מסוימים והמכשיר עצמו משחרר גלים למקום המיועד בלבד ובלי לפגוע באזורים סמוכים. בנוסף, הקוסמטיקאית תתאים לך קרמים
  • טיפול להצערת העור – ישנם גורמים שונים אשר מובילים להזדקנות העור ולא רק הגיל. טיפול פנים להצערת העור מתבצע על ידי קוסמטיקאית פרא-רפואית המשתמשת בחומרים אותם היא מתאימה באופן ספציפית לכל מטופלת.

לבחור את הקוסמטיקאית הנכונה

בחירת הקוסמטיקאית משמעותית וקריטית להצלחת טיפול פנים. על הקוסמטיקאית להביא איתה ניסיון רב, הקשבה, תשומת לב מרבית וכאשר מדובר על טיפולים לקמטים, כתמים ולהצערת העור, עליה גם להיות קוסמטיקאית פרא-רפואית. ההכשרה הנוספת מאפשרת לה להבין לעומק את המכשירים השונים המשמשים במהלך הטיפול ואת שלל החומרים בהם היא יכולה להשתמש.

עוד פרמטרים אשר חשוב להתייחס אליהם הם הנראות של הקליניקה בה מתבצעים הטיפולים והמכשור המשמש לטיפולי הפנים. היום ישנם שלל מכשירים אשר מאפשרים להגיע לתוצאות מרשימות ושיפור נראות עור הפנים. קוסמטיקאית אשר אינה מחזיקה במכשור זה או שהקליניקה שלה אינה נראית נקייה למשעי, לא תתאים לטיפולים רגישים אלו.

שלבי הטיפול:

שלב ראשון – אבחון וייעוץ מקצועי

כיוון שכל עור הוא יחיד ומיוחד, לפני התחלת טיפול פנים יש לבצע אבחון על ידי קוסמטיקאית מקצועית. את האבחון והייעוץ אפשר לבצע רק בפגישה פנים אל מול פנים ולאחר הבנה מהן הציפיות האישיות שלך.

שלב שני – התאמת הטיפול

לאחר האבחון אפשר להתחיל להתאים את הטיפול. הקוסמטיקאית תמליץ באילו מכשירים כדאי להשתמש ותבחר את חומרי הטיפול הנכונים. כמובן, בשלב זה ניתן לקבל תשובות לשאלות שונות, לרבות כמה טיפולים נדרשים ומה יש לבצע בין הטיפולים.

שלב שלישי – שימור התוצאות בבית

טיפולי פנים מחייבים שימור של התוצאות. חלק מהשימור כולל הגעה אל הקוסמטיקאית אחת לתקופה וחלק כולל טיפול אישי, באופן עצמאי בבית בהתאם להמלצות שניתנו בסיום הטיפול.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*