טיפול בבעיות ברכיים

טיפול בבעיות ברכיים

אחת הבעיות הכי נפוצות של גברים ונשים, היא בעיית ברכיים. מדובר בבעיה שנובעת מסיבות שונות, ויכולה להתפתח בכל שלב בחיים. לעיתים מדובר על בעיה נקודתית שאפשר להתמודד איתה בהקדם דרך שימוש באמצעים שונים, ולעיתים נדרש להשתמש באמצעים ואביזרים שונים לאורך זמן ואף באופן קבוע.

בעיית ברכיים איננה מלמדת בהכרח על מוגבלות או על נכות מסוימת, הרבה פעמים הבעיה נובעת מעומס על הרגל, למשל, ספורטאים רבים בעיקר במקצועות כמו כדורגל, כדורסל, טניסאים ורצים, נאלצים להתמודד עם עומסים שגורמים לבעיות ברכיים שונות. מעבר לעובדה שהם נאלצים לעשות תנועות חדות, סיבוביות, אשר גורמות לכאבים ובמקרים קיצוניים אף לקרע ברצועות שמאלץ אותם לעבור ניתוח.

בעיות ברכיים הן גם תוצר של תהליכי גדילה, ולכן צעירים וצעירות רבות נאלצים עם כאבים אשר מחייבים אותם להשתמש באמצעים שונים. אנחנו יכולים לראות גם תופעות של בעיות בברכיים אצל אנשים בעלי משקל גוף כבד.  הרבה פעמים המשקל יוצר לחץ על עמוד השדרה מחד ועל הרגליים והברכיים מאידך. זה כל יוצר בעיות שונות שמחייב אותם לעבור טיפולים ולהשתמש באמצעים שיקלו עליהם בהליכה ובכל תנועה אחרת שהם רוצים לבצע.

בכל חנות מדרסים באשדוד או בכל עיר אחרת, אנחנו יכולים למצוא היום מגוון רחב של מוצרים ופריטים אשר יכולים לעזור להתמודד עם בעיות ברכיים. בחלק מהמקרים, מדובר על אמצעים שהם חלק בלתי נפרד מהטיפול, לעיתים מדובר באמצעים אשר אמורים לעזור אחרי שהטיפול נגמר, כלומר מדובר על טיפול המשך או אמצעי שנועד לשפר את איכות הטיפול שהם קיבלו.

לפני שאנחנו נציג מספר דרכים כיצד להתמודד עם בעיות בברכיים, חשוב להבהיר, כל התהליך מתחילתו ועד סופו, חייב להתבצע אצל אנשי מקצוע מנוסים, אנשי מקצוע שיכולים לספק את כל המידע ויש להם את כל הניסיון הנדרש בשביל להתמודד עם כאבים ובעיות בברכיים ברמה הגבוהה ביותר.

3 דרכים כיצד להתמודד עם בעיות בברכיים

מדרסים – כאמור, בכל חנות מדרסים, אנחנו יכולים למצוא מדרסים שיותאמו לנו מבחינה אישית, בהתאם למבנה כף הרגל, והם אמורים לשפר את היציבות ואת יכולת התנועה שלנו. כך אנחנו שומרים על הרגליים בכלל ובפרט על הברכיים שלנו.

שרוולי לחץ לברכיים – הרבה מאוד ספורטאים משתמשים בתחבושות או שרוולי לחץ לברכיים, אלה נועדו לאפשר זרימה טובה של הדם למקום, הם אמורים גם למנוע מצב שהברך תזוז באופן לא רצוני. נהוג להשתמש בתחבושות מסוג זה אחרי פציעות או אחרי טיפולים ממושכים בברך. כך שומרים על המיקום ועל המצב שלה.

עיסויים ותרגילי חיזוק – אנשים שמתמודדים עם בעיות בברכיים חייבים לעשות תרגילי חיזוק, סקוואטים, וכן לבצע עיסוי במקום על בסיס קבוע בשביל להקל על הברך ובעיקר בשביל לחזק אותה ולחזק את השרירים שלה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*