טיפולי שיניים בחו"ל – בבית החולים ארדם המתקדם ביותר בטורקיה בחצי מחיר מהארץ

טיפולי שיניים בחו"ל – בבית החולים ארדם המתקדם ביותר בטורקיה בחצי מחיר מהארץ

כולנו מכירים את ההתלבטות האם ללכת לרופא השיניים או אולי לדחות עוד קצת. רוב האנשים מתלבטים בנושא, הן בגלל המחיר הגבוה של טיפולי השיניים בארץ והן בגלל החשש מפני עבודה לא מקצועית. רופאי שיניים רבים מציעים טיפולי שיניים מסובכים, אך לא לכולם יש את הכלים והמיומנות הדרושה לצורך טיפול מוצלח ומקצועי. לעומת זאת, מרכזי אתר דוקטור חן, מתמחים בטיפולי שיניים ברמה הגבוהה ביותר בחו"ל. החברה מספקת חבילה משתלמת ומקצועית, הכוללת מגוון רחב של טיפולי שיניים שונים בבית החולים המתקדם ביותר בטורקיה. החבילה כוללת איסוף משדה התעופה, הסעה לבית החולים ארדם ולינה במלון מפנק של 5 כוכבים במרכז איסטנבול.

מדוע עדיף לבצע טיפולי שיניים בחו"ל?

טורקיה נחשבת למדינה המומלצת ביותר בתחום תיירות מרפא. בכל שנה מגיעים כ- 150,000 מטופלים מכל העולם, לצורך טיפולי שיניים מתקדמים בטורקיה. בית החולים ארדם, נחשב לבית החולים המוביל ביותר בתחום של אסתטיקה דנטלית, בזכות 31 שנות ניסיון, ציוד חדשני ומקצועיות חסרת תקדים של הצוות הרפואי. במרחק של שעתיים טיסה מישראל, ניתן לקבל טיפולי שיניים ברמה הגבוהה ביותר, במחירים שהם כמחצית מהמחירים בארץ. הסטנדרטים אירופאים לחלוטין, שיטות הטיפול חדשניות והציוד יותר משוכלל מהציוד ברוב המרפאות בארץ. כמו כן, צוות הרופאים מנוסה ומקצועי במיוחד, בזכות עשרות אלפי הטיפולים השונים שהם מבצעים במקום.

אילו טיפולי שיניים ניתן לקבל בבית החולים ארדם?

  • ציפוי חרסינה לשיניים– הטיפול האידיאלי למי שסובל משיניים שבורות, סדוקות או לא אחידות. הטיפול מעניק חיוך מושלם, ללא כאב וללא התעסקות מיותרת. בית החולים ארדם מספק את כל סוגי ציפויי החרסינה לשיניים, כולל למינייט, זירקוניה ואימקס, בעלות של שליש מהמחירים בארץ.
  • השתלת שיניים– כל מי שחסרה לו שן אחת או יותר, חייב לדאוג למלא את החסר על מנת למנוע פגיעה תפקודית במבנה הלסת ובשרירי הלעיסה, פגיעה בדיבור ומראה פחות אסתטי. בית החולים ארדם מציע שתלים דנטליים ברמה הגבוהה ביותר, במחצית מהמחיר בארץ. הטיפול נעשה ע"י טובי הרופאים, באמצעות ציוד חדשני וללא כאבים מיותרים.
  • הרמת סינוס- טיפול הכרחי על מנת לייצר את התנאים הדרושים לצורך השתלת שיניים אחוריות עליונות. המחיר מגיע למחצית מהמחיר בארץ.
  • השתלת עצם מלאכותית– טיפול חובה אצל חלק מהאנשים שמעוניינים לבצע השתלת שיניים אך חסרה להם עצם, לצורך אחיזת השתל הדנטאלי. העלות הינה מחצית מהעלות בארץ.
  • ניתוח חניכיים וניתוח לסת עליונה– ניתוחים מעולם שיקום הפה, שמטרתם לייצר מראה אסתטי יותר. העלות מחצית מהעלות בארץ.
  • כתרים לשיניים– במחיר של 250 דולר בלבד לשן, ניתן ליהנות מהכתרים האיכותיים ביותר שמותאמים לשתלים דנטלים. במחיר של מחצית מהמחיר בארץ, ניתן ליהנות מכתרי אימקס, זירקוניה ולימינייט.
  • הלבנת שיניים זום– הלבנת שיניים אפקטיבית ומהירה, המשתמשת בטכנולוגיה החדשה ביותר בתחום. במחיר של 500 דולר בלבד, ניתן ליהנות מחיוך של מיליון דולר.

לסיכום, טיפולי שיניים בחו"ל מומלץ לבצע דרך מרכזי אתר דוקטור חן ממטופלים שטופלו ועברו את החוויה חוות הדעת והשירות שקיבלו היה מעולה, אתר דוקטור חן מציעים את החבילות המשתלמות ביותר בבית החולים ארדם. החבילה כוללת הסעות, לינה במלון 5 כוכבים, ליווי אישי של מדריך ישראלי בווטסאפ וכמובן טיפול ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים והזמנות צרו קשר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*