ח״כ מיכל קוטלר וונש התארחה במהות

ח״כ מיכל קוטלר וונש התארחה במהות

ח״כ מיכל קוטלר וונש, יו״ר הוועדה להתמכרויות סמים ואלכוהול בכנסת היא לא הראשונה שהגיעה להתרשם מהמודל הייחודי של מהות, הרשות העירונית לביטחון וחוסן קהילתי באשדוד. ח״כ וונש זכתה לסיור אישי מטעם מנכ״לית מהות הגב׳ סימונה מורלי במרכז מהות.

לאחר סיור במרכז הכולל את המרכז להורות משמעותית המשיכו הצוותים לאישפוזית דולפין ולמרכז מאור לתחלואה כפולה. ח״כ וונש התרשמה מאוד ממודל האישפוזית והרעיפה על מנכ״לית הרשות סימונה מורלי וצוות האישפוזית מחמאות ונפעמה מהמודל.

על הסיור ותכנון הלו״ז אחראי ראש המטה המקומי של סיעת כחול לבן דוד אסייג שדאג לחבר בין תחום העניין העיקרי של וונש למודל מקומי מוצלח תוצרת אשדוד

כך כתבה ח״כ מיכל קוטלר וונש בפוסט אישי בדף הפייסבוק שלה:

סיירתי היום באשדוד, עיר מגוונת שטומנת בחובה עשייה חברתית יוצאת דופן ומהווה דוגמה עבור ערים בישראל, עם רמ"ט כחול לבן, דוד אסייג ועם אסתי גנץ, שעוסקת בעבודת קודש במסגרת עמותת 'אל החיים'- המפעילה שלטרים לדרי רחוב.

המשכנו לפגישה עם סימונה מורלי, מנכ"לית מהו"ת, רשות עירונית שפועלת בין היתר בתחום ההתמכרויות באופן ייחודי ופורץ דרך, בשיתוף הורים כמעגל ראשון ותומך לנזקקים לטיפול ותוך הנגשה לכלל תושבי אשדוד ללא הבדלים, ב-6 שפות שונות. כמי שעלתה מקנדה, אני מבינה את החשיבות ואת הכוח בהנגשת מידע ושירותים לתושבים בשפת האם שלהם.

לאחר מכן ביקרנו באשפוזית 'דולפין' ובמרכז הטיפולי 'מאור', העוסקים יום יום בהצלת נפשות וביצירת רצף טיפולי הרואה את המטופל במרכז.

האנשים שאני פוגשת בשטח, מהמטופלים ועד המטפלות, מהווים השראה ותקווה ללקיחת אחריות אישית ולערבות הדדית.

כיו"ר הוועדה להתמודדות עם סמים ואלכוהול, אפעל להביא את התובנות והניסיון מהשטח לכנסת, כדי לזהות ולגשר על הפערים הרבים שתחום בריאות הנפש באופן כללי וההתמכרויות באופן ספציפי דורשים.

סימונה מורלי מנכ״לית מהות:

״שמחתי לארח את חברת הכנסת מיכל קוטלר וונש יו״ר וועדה להתמכרויות סמים ואלכוהול ולהציג בפניה את העשייה שלנו במהות. שמחה עוד יותר לשמוע את התלהבותה מפעילות המודל האשדודי בתקווה להמשך פעילות משותפת. המודל האשדודי של מהות הוא בהחלט מקור גאווה ואני מודה למיכל קוטלר וונש ולמארגן המפגש מר דוד אסייג על ההזדמנות לחשוף את העשייה.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*