ח״כ מאיר כהן מגיע לאשדוד

ח״כ מאיר כהן מגיע לאשדוד

שר הרווחה היוצא ח״כ מאיר מגיע להיפגש בשבוע הבא עם תושבי אשדוד, על הפרק, המהפיכה שנעשתה במשרד הרווחה במשך כהונתו כשר הרווחה, על הטיפול בקשישים, על הטיפול במוגבלים, בניצולי השואה ועוד ועודבנוסף יתן מאיר כהן סקירה מקיפה על העשייה של מפלגת יש עתיד ויענה על כל שאלה שתישאל מהקהל. זה בדיוק הזמן למתלבטים לבוא ולשאול את כל השאלות הקשות וגם לחזק ולהביע תמיכה. מאיר כהן ידוע ומוכר כנואם אדיב במיוחד ומעבר למידע מדובר בחוויה פוליטית נעימה ותרבותית. המפגש פתוח לכולם וההרשמה המוקדמת כבר החלה. המפגש יתקיים באולם ויצ״ו ברחוב יאיר 4 (גבעת יונה) בשעה 19:00. מס׳ המקומות מוגבל.

ח"כ מאיר כהן

נולד בשנת 1955. נשוי, אב לשלושה ילדים וסב לשניים. תושב דימונה.
שר הרווחה בממשלה ה-33.
עד להצטרפותו למפלגת 'יש עתיד', כיהן כראש עיריית דימונה, שימש כמנהל בית ספר, מורה ומחנך.
בעל תואר ראשון בהיסטוריה ותואר שני במחשבת ישראל.

כשר הרווחה הוביל טיפול בבעיות השורש של העוני בישראל, ראשית על ידי מיפוי העוני והגורמים המבניים בכלכלה ובחברה הישראלית היוצרים אותו, ובהמשך על ידי אימוץ מלא ויישום מדורג של המלצות הוועדה הציבורית שהקים לטיפול בעוני בישראל.
מדיניות הרווחה שהוביל נעה בין הטיפול הנחרץ בעוני לבין הטיפול הנמרץ שנדרש ביישום התכנית לביטחון תזונתי, בסיוע לקשישים ולניצולי השואה, בילדים ונוער בסיכון ובאנשים עם צרכים מיוחדים. זאת לצד הובלת שינויים מבניים במערכת הרווחה.
במהלך כהונתו משרד הרווחה ממוקד סעד למכוון רווחה. השינויים שקידם הביאו לחילוצם של 60,000 ילדים בישראל ממעגל העוני, כפי שפורסם בדוח הביטוח הלאומי.

כראש עיריית דימונה, נחשב כהן לאחד מהמנהיגים הבולטים בנגב, ובמהלך כהונתו נרשמה התפתחות משמעותית בעיר. לאחר מאבק ממושך הביא להגדלת שטח השיפוט של העיר, כך שיכלול מפעלים שונים שבעבר היו שייכים למועצות האזוריות בסביבה.
כהן הוביל מאבקים חברתיים חשובים ביניהם המאבק להורדת מחירי המים, המאבק לחלוקה צודקת של הקרקעות בין המועצות האזוריות לערים, ומאבק השלטון המקומי נגד צמצום תקציבי הרווחה והחינוך ברשויות המקומיות.
הפרויקטים הרבים שהוביל כהן בדימונה במהלך כהונתו, סימלו את התקדמותה של העיר בתקופתו. כאיש חינוך, הביא כהן לתמורות חשובות בתחום הן מבחינה ארגונית ופתיחת מוסדות חינוך בעיר והן בצמצום הפערים בין תלמידים והעלאת אחוזי ההצלחה בבגרויות.

נבחר פעמיים על ידי העיתון "מעריב" לאחד מעשרת ראשי הערים הטובים בישראל.
נבחר על ידי מגזין דה מרקר לאחד מ-101 המשפיעים בישראל.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*