חתונה חלומית במרכז

חתונה חלומית במרכז

חתונה היא האירוע המרגש של חייכם. הזדמנות לחגוג ובגדול, להגשים את כל הפנטזיות הכמוסות על אירוע מהאגדות. מבחירת מקום שישקף בדיוק את עוצמת התשוקה דרך קולינריה משובחת מעוררת תיאבון ועד תכנית אומנותית שתגרום לכולם להתרגש ביחד אתכם לכל אורך החגיגה.
איך בוחרים לוקיישן מנצח ואיך יוצקים את התכנים, מה נותנים לאורחים ואיך הופכים את החתונה לחוויה בלתי נשכחת? כל התשובות לפניכם. היכון, הכן, צאו לדרך.

מקום טוב באמצע

בבואכם לבחור יעד אטרקטיבי על המפה חשבו על מה תקבלו בעד ההחלטה שלכם. מרכזיות, אווירה, העלאת אחוזי ההגעה לאירוע. אולם חתונות במרכז הוא רעיון מצוין, מהסיבות הברורות של מיקום. כאשר נישאים במרכז יודעים מראש שקל לאורחים להגיע מכל הכיוונים בשל הקרבה לערוצי תחבורה ראשיים ומגוון אופציות תחבורתיות כמו אוטובוס ורכבת, חנייה מרווחת צמודה לאירוע. ככל שהאירוע יותר מרכזי כך עולים הסיכויים שיותר אנשים יגיעו ואם אתם ממש רוצים להבטיח את הנוכחות, תמיד תוכלו להציע שירותי הסעה עד לפתח האולם והסדרי לינה נלווים בהתאם לתקציב.

שילוב מנצח בין אורבניות לטבע

מצד אחד, יש את הווי העיר השוקקת, התוססת, המחשמלת עם אנרגיות ומצד שני, הטבע הפסטורלי השקט, הירוק בעיניים. אבל מי אמר שחייבים לבחור? היום אפשר לבחור אולם במרכז המחבר בין שני העולמות תחת קורת גג אחת. אולם שממוקם במרכז ומשדר יוקרה עם תשתית טכנולוגית מתקדמת וכל הנוחות המודרנית המפנקת האפשרית מבלי להתפשר על אווירה של טבע ויופי. מקום בו תוכלו להשיק את החתונה בחוץ, בחופה תחת כיפת השמיים, במרחב פתוח ולאחר מכן להיכנס פנימה למקום שאף הוא מתחבר לחוץ אך מקורה היטב, מחומם או ממוזג לפי עונות השנה. בדרך זו ניתן לחגוג בכל תנאי מזג האוויר וליהנות מהאווירה המתחלפת מתחילת החתונה ועד סיומה ומתעתעת גם בין עיר לכפר וחוזר חלילה. התייחסו לגודל החצר, לאביזרים שמשדרגים, ריהוט איכותי, מקרן, הקפדה על ניקיון, צוות אדיב ומקצועי שילווה אתכם לאורך הדרך.

לחגוג בשיק קולינרי אחר

לאוכל יש תפקיד חשוב ביצירת חתונה חלומית ואפילו מי שאינו בענייני קולינריה יודע זאת. אורחים אוהבים להיחשף לטעמים מרגשים, לפרזנטציה מרהיבה, לשילובים בין מעדנים וליהנות מחתונות בהן השקיעו בצד הגסטרונומי ובפינוקים. בדקו אם לאולם יש שף או קייטרינג ומה כולל התפריט וכמובן הגיעו לטעימות מקדימות על מנת לבחור בקפידה את המטעמים שישתלבו אצלכם בחתונה. החליטו גם על שיטת ההגשה המועדפת הרלבנטית לאירוע שלכם בין אם הגשה ישירות לשולחנות או בופה עשיר. אפשר לחשוב גם על דרכי הגשה ייחודית בדמות עגלות מזון או דוכני מזון, בר אקטיבי שעושה שמח ועוד. התייחסו לצרכים קולינריים כמו צמחוניים, רגישים לגלוטן וכמובן לנבחרת הקינוחים.

הטוויסט שעושה את האירוע

אומנם החתונה שלכם מיוחדת כי היא שלכם, אבל תמיד כדאי לחשוב איך לייחד אותה גם בעיניי מי שנכחו בהרבה מאוד חתונות. בין אם זה בבחירת קונספט מיוחד של חתונה הפוכה, חתונה הוליוודית, חתונת רטרו או פעילות מעניינית של משחקים אתגריים, סימולציות, אומן אורח בהופעה משגעת, תקליטן שמביא עמו אטרקציות מעניינות לרחבת הריקודים, מזכרות שיחולקו לאורחים עם הקדשה אישית שלכם, כניסה מיוחדת לאולם ועוד. אפשר גם לעצב את המקום בטאץ' אישי מסידור השולחנות ועד פריטי טקסטיל בגוון האהוב עליכם, לקשט את החופה בדרכים מקוריות ומפתיעות.

כמובן שהכי חשוב זה שאתם תיהנו מהאירוע עצמו ולכן, גבשו ביחד את אופי האירוע כך שהחתונה תהיה בדיוק מה שדמיינתם והרבה מעבר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*