חשיבות השימוש בגלאי עשן בבית או בעסק

חשיבות השימוש בגלאי עשן בבית או בעסק

לא פעם, וודאי שמעתם על מקרה בו פרצה שריפה בבית פרטי בשעות הלילה ולא הורשה על ידי דיירי הבית, עד שכבר התפתחה והייתה משמעותית מאוד. במקרה שכזה, חילוץ מהמקום הוא דבר מורכב הרבה יותר ולא פעם האש פוגעת בחיי אדם. מדובר ללא ספק בסיטואציה קשה מאוד, אשר ניתן למנוע אותה על ידי התקנת גלאי עשן בבית פרטי. גלאי עשן הוא דבר נחוץ מאוד הן בבתים פרטיים והן בבתי עסק. כל אדם המתיימר להגן על העסק שלו או על ביתו בצורה הטובה ביותר מפני שריפות, חייב להתקין גלאי במקומות דומיננטיים ומרכזיים בעסק או בבית. כיום ניתן למצוא לא מעט גלאי עשן שונים, הרלוונטיים להתקנה בכל מקום באשר הוא. בטרם תבחרו את הגלאי הרלוונטי לצרכיכם, חשוב מאוד שתבחנו היטב את הגלאים שקיימים על יתרונותיהם וחסרונותיהם, על מנת שתוכלו לקבל החלטה נכונה בבחירת הגלאי הרלוונטי לכם.

מדוע חשוב להתקין גלאי עשן בבית או עסק

כאשר שריפות פורצות במהלך היום בעסק או בבית פרטי אשר מצויים בהם אנשים, הרי שאותם האנשים יוכלו לחוש בשריפה כבר בשלב הראשוני שלה, לצאת מהמקום בבטחה ולהזמין כוחות כיבוי לצורך כיבוי השריפה. זיהוי שריפה הפורצת בשלב הראשוני שלה, היא דבר אשר מציל חי האדם ומסייע למיגור הנזקים ברכוש עד כמה שניתן. אולם, כאשר מדובר בשעות הלילה, אשר לרוב אין אנשים בתוך העסק, או כאשר דיירי בית פרטי ישנים, הרי שקשה מאוד להבחין בשריפה שמתחוללת. האבחנה בשריפה במקרה של בית פרטי שדייריו ישנים מתרחשת לרוב בשלב מאוחר מדי שבו כבר יש נזק לחיי אדם ולרכוש. התקנת גלאי עשן מסייעת כיום בצורה הטובה ביותר למיגור השריפה עוד בשלביה ההתחלתיים, להצלת חיי אדם ורכוש. בעוד בעבר התקנת גלאי עשן הייתה דבר מורכב למדי אשר התבצע על ידי אנשי מקצוע, הרי שכיום ישנם לא מעט סוגים של גלאי עשן. כך למשל, גלאי עשן עצמאי הוא גלאי שקל ונוח מאוד להתקין באופן עצמאי בכל מקום באשר הוא.

כיצד תבחרו את הגלאי הטוב ביותר

לא מעט אנשים אינם מעוניינים להציב בביתם גלאי עשן, מכיוון שהם בטוחים שזהו דבר אשר יפגע בדקורטיביות של הבית. אולם, אין הדבר כך. כיום ניתן למצוא גלאי עשן עצמאי, בעל סוללות, בגודל מזערי, אשר ניתן להתקין אותו בכל חדר בבית מבלי שהוא יראה לעין. אין ספק שגלאי עשן מעין זה המותקן בבית, הוא דבר שבכוחו להציל חיים. ידוע שלא מעט שריפות פורצות בבתים פרטיים כתוצאה ממקור חשמל כלשהו וכאשר הן מתחוללות בזמן שלא ניתן לשים לב אליהן כגון: שעות הלילה, התוצאה יכולה להיות הרסנית. כאשר מדובר בעסק, גם עבורו ניתן לבחור בגלאי עשן עצמאיים, עבור התקנה בכל חדר וחדר במבנה העסק. המגוון הרחב בתחום הגלאים מציע כיום לכל אדם להציל את חייו ואת רכושו בכל מקרה שבו פורצת שריפה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*