חשוב שמהנדס העיר שייבחר יתמקד בהתחדשות עירונית

חשוב שמהנדס העיר שייבחר יתמקד בהתחדשות עירונית

עו"ד ורד זבולון צרפתי יו"ר ארגון הקבלנים באשדוד והשפלה: חשוב שמהנדס העיר שייבחר יתמקד בהתחדשות עירונית

"צפוי שאחרי החגים ייבחר מהנדס העיר החדש", כך מסר אתמול עו"ד גבי כנפו מ"מ ראש העיר אשדוד יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה שנכח לראשונה  בישיבה הנהלה של ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה. כנפו הוסיף כי "כיו"ר ועדת בניין עיר נבחרתי לייצג את האינטרסים של הציבור הרחב ולא של הקבלנים" טובת הציבור לנגד עיניי, לשם כך נבחרתי וזה תפקידי אך בכוונתי לסייע לענף הבניה ולקדם את הבניה בעיר" .

שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה השיב לו כי "האינטרסים של הקבלנים ושל הציבור באשדוד זהים. העיר אשדוד סובלת מהגירה שלילית הנובעת ממחסור בדירות ומכך למחירים גבוהים. כל דירה שמתווספת מסייעת למילוי המחסור. העיר אשדוד צריכה דירות מכל הסוגים המחירים והגדלים והקבלנים בעיר הם אלה שמספקים את הסחורה הנדרשת".

כנפו ציין את שיתוף הפעולה ההדוק עם ארגון הקבלנים ומנכ"ל הארגון שלומי בן עזרי : "אנו מקיימים פגישות מקצועיות חודשיות לליבון הסוגיות השונות שעל הפרק מתוך כוונה לסייע בפתרון בעיות".

כנפו: "כמי שעומד בראש ועדת תכנון ובניה נוח לי ההסדר בו אני מטפל בבעיות בלא לדעת כלל מי הקבלן שעומד מאחורי הבעיה. כשיש בעיה, מוטלת עלי האחריות למציאת פתרון ולא חשוב מי הקבלן. הארגון מייצג את כל הקבלנים ונוח יותר לטפל במקרו ולא מול  כל קבלן וקבלן. יש לנו שקיפות בהליכים וכל החלטה מתקבלת לגופה בלא לערב אינטרסים אישיים של אף גורם. ישנו מסמך מדיניות של העירייה הדן בכללי תכנון ואנו מנסים להביא למצב של שיווי משקל בין כלל האינטרסים של העיר, התושבים והקבלנים. כשמתעוררות בעיות דחופות אנו יודעים להיפגש עם נציגי הארגון בלוחות זמנים קצרים ולמצוא פתרונות שיסייעו לכולם".

עו"ד ורד אפרתי זבולון – יו"ר ארגון הקבלנים מחוז אשדוד והשפלה ציינה כי מצאי הקרקעות הפנויות בעיר הנו מצומצם וכל עתידה של העיר הוא בהתחדשות עירונית ועל זה יש לתת דגש במדיניות העירייה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*