'חסדי מאור' מאירים את בית הספר

'חסדי מאור' מאירים את בית הספר

תלמידים שמחים ומאושרים הם פסגת ההצלחה של כל העוסקים בחינוך. דוגמא מרגשת לכך אפשר היה לראות בשבוע שעבר, עת חולקו לתלמידי בית ספר תקשורת החדש חליפות וגופיות מחממות לחורף. על המבצע ניצח מר שמעון בן שמעון – היוזם והמנהל הבלתי נלאה של עמותת "חסדי מאור", בשיתוף עם הנהלת בית הספר.

מעיין אברג'ל, מנהלת בית ספר תקשורת חדש לילדים מיוחדים, מספרת בהתרגשות גדולה על המחווה המיוחדת שערך מר בן שמעון בבית הספר ועל הדרך בה הוא מצליח להצית לבבות ולרגש ילדים במוסדות החינוך. "כהרגלו בקודש, בן-שמעון הגיע אלינו עם שקיות מלאות בכל טוב ודאג לפנק את התלמידים בחליפות וגופיות מחממות" היא אומרת ומודה גם לשרה אחותו שעובדת בבית ספרנו, שדאגה להתאים את החליפות למידותיהם של כל התלמידים. "מסתבר שהביטוי 'התפוח לא נופל רחוק מהעץ' מקבל כאן משמעות ממשית, כך שגם האח וגם האחות יונקים את ערך הנתינה והסיוע לאחר, מאותו בית ומאותו כר חינוכי".

כידוע, מר בן-שמעון ייסד את העמותה "חסדי מאור" לזכר בנו שנהרג בתאונה. הוא בחר להנציח את בנו במפעל חסד שעמד ביסוד אישיותו של הבן, שעל אף גילו הצעיר הוא הותיר אחריו מורשת מוכחת של מעשי חסד אותם ינק מבית הוריו. באמצעות העמותה, מר בן שמעון מסייע לאלפי תלמידים במוסדות החינוך בעיר, מחמם את לבם ומעביר מסר של ערבות הדדית.

הנהלת בית הספר, הצוות החינוכי והתלמידים מבקשים להודות באהבה גדולה למר בן-שמעון על המחווה הנהדרת. "בית הספר שלנו שוקד על פיתוח וחשיבה יצירתית, גדוש בפעילות ועשייה ושמח על האתגרים וההצלחות, אך המחוות היפות הללו כדוגמת פעילותו של בן-שמעון הם ההופכים את בית הספר למרחב חינוכי מרגש ומפיח בנו מוטיבציה להמשיך ולעשות למען האחר" מסכמים בבית הספר ומציינים כי "הקהילה שלנו נראית יפה בזכות אנשים כדוגמת בן שמעון והארגון המנציח את בנו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*