חנוכה בויצו אשדוד: יצאו אל האור

חנוכה בויצו אשדוד: יצאו אל האור

בטקס הדלקת נרות, ספינג' וסופגניות לרוב, ריקודים, שירה וסיפורים אישיים מרגשים, כ-150 נשים מלאות שמחה אור ועוצמה – חגגו את חג החנוכה בסניף ויצו אשדוד ביום שני השבוע.

בסניף ויצו אשדוד החליטו השנה לחגוג את חג החנוכה בסימן "יציאה מהחושך אל האור". כ- 150 נשים הגיעו לויצו, לערב שכולו העצמה נשית, שמחה ואהבה ונהנו מריקודים, שיתופים מרגשים והמון סופגניות ואיך לא- אור גדול.

אתי אטיאס יו"ר ויצו אשדוד פתחה את החגיגות בדברי ברכה. לאחר מכן סימה לוי סיפרה בקצרה על פרשת השבוע והדליקה באישור הלכתי את הנר השני של חנוכה. מיד אחריה הפתיעה על הבמה קנבש אבבה – זמרת ורקדנית בת העדה האתיופית.

3

אלונה שנער עמדה מול הנשים ושיתפה בסיפור היציאה האישי שלה מהחושך אל האור. נולדה וגדלה בבני ברק ונישאה קצת לפני גיל 18. בגיל 18 וחצי הייתה כבר אמא וכיום היא כבר סבתא. לפני 11 שנים עצרה ושאלה את עצמה מי היא והאם המקום שלה, בו היא נמצאת הוא הנכון לה… מאז יצאה למסע. התגרשה, עזבה את העולם הדתי, פתחה עסק חדש, עברה למקום מגורים חדש ונולדה בעצם מחדש. לא הרגישה שחייה הקודמים התאימו לה והחליטה לעשות שינוי במסע חוצה תחומים.

את הערב המיוחד סגרה ענבל בן שטרית ששיתפה בסיפורה האישי כשהיא על הבמה יחד עם הגיטרה. בן שטרית, שהגיעה לשלבים האחרונים בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי 'X פקטור', סיפרה על היציאה שלה מעולם הסמים אליו נפלה וברחה בגיל מאוד צעיר וכיצד בזכות המוזיקה והאמונה למדה לאהוב את עצמה מחדש, הרטיטה את לבבות הנוכחות בשירה עוצמתית ומרגשת וגם עשתה שמח והרקידה את כולן!

19 20

צילום: חנבו תקשורת

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*