חמש סיבות למה לקיים כנסים באשדוד

חמש סיבות למה לקיים כנסים באשדוד

יותר ויותר חברות לארגון והפקת כנסים בוחרות לארגן את הכנסים המקצועיים שלהם דווקא בעיר אשדוד. אשדוד נחשבת לעיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל והיא מראה מידי שנה נתונים של צמיחה מתמדת. בנוסף לכל זה היא נחשבת לשער הכניסה הימי למדינת ישראל, שבה כאמור פועל נמל אשדוד שנחשב לאחד מנדבכי הכלכלה המרכזיים של מדינת ישראל והיא משמשת עבור מספר רב של חברות בתור העיר בה נמצאים המשרדים הראשיים של החברה. לכן החלטנו לרכז עבורכם חמש סיבות מדוע כדאי לקיים כנסים באשדוד.

עיר מרכזית

אשדוד, אשר נמצאת במרכז השפלה, על שפת הים התיכון, הינה במרחק נסיעה קצר ממרכזי הערים הגדולות בארץ, כאשר רק 40 דקות נסיעה מפרידות בינה ולבין תל אביב, כשעה בלבד נסיעה מירושלים וכשעה מבאר שבע. העובדה שהיא כל כך קרובה לערים המרכזיות היא אלמנט מפתח בארגון כנסים שכן במידה ויש לנו מספר רב של לקוחות פזורים ברחבי הארץ, אשדוד היא עיר מאוד מרכזית שלא מצריכה זמני נסיעה ארוכים על מנת להגיע אליה מכל מקום בארץ.

קרבה לנמל התעופה בן גוריון

במידה ויש לכם לקוחות מחו"ל אשר עתידים להגיע לכנס, הקרבה של נמל התעופה הבינלאומי של ישראל, בן גוריון, הינו אלמנט חשוב מאוד היות ואנו לא רוצים שאורחים מחו"ל יסעו מרחקים ארוכים על מנת להגיע לעיר בה נערך הכנס שלנו. נמל התעופה בן גוריון נמצא כ-35 דקות נסיעה מאשדוד, מה שהופך את אשדוד לאידיאלית עבור ארגון כנסים עם הרבה אורחים מחו"ל.

אטרקציות בעיר

כאמור, אשדוד נמצאת בתנופה אדירה, כך שכל הנוכחים בכנס יוכלו להנות בזמנם הפנוי ולבקר באטרקציות שמציעה העיר. בין האטרקציות ניתן למצוא מוזיאונים, הופעות שונות, חוף הים של העיר וסיורי הדיג היוצאים מהמרינה של אשדוד – אלו הם רק חלק מאותם בילויים שתוכלו להציע לאורחי הכנס שלכם.

מסעדות ובתי קפה

אחד הדברים החשובים ביותר בכנס הוא העיר שמארחת אותו, שכן עליה להציע מסעדות ובתי קפה על מנת שלבאי הכנס יהיה היכן להיפגש להעביר את הזמן וכמובן גם היכן לבצע פגישות עסקיות. בעיר אשדוד ניתן למצוא מגוון רב של בתי קפה, מסעדות גורמה, מסעדות דגים ועוד אשר יהוו לאורחי הכנס שלכם את הפתרון המושלם לאירוח פגישות וכמובן גם מקום לסיים בו את היום עם ארוחה טובה.

בתי מלון

באשדוד מגוון רב של בתי מלון כאשר חלקם נמצאים במרכז העיר, בעוד אחרים שוכנים עם חוף הים של אשדוד. העובדה שבעיר מספר רב של בתי מלון מאפשר גמישות לכל משתתף בכנס לבחור את המקום המועדף עליו להתאכסן בעיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*