חלום לים התיכון – רביעי 15.8

חלום לים התיכון – רביעי 15.8

"חלון לים התיכון" מהוותיקים שבפסטיבלי המוסיקה בארץ מארח למשך יומיים יוצרים מהבולטים בעולם המוסיקה עם שילובים המאפשרים לכל אחד ליהנות ממופעים בשני ערבים רצופים המציגים את שיאם של אירועי הקיץ שהציפו את אשדוד.

נועה קירל וסטפן לגר מגיעים לאשדוד! ודאי שמתם לב למופע של סטפן לגר, הזמר והרקדן הכי בין-לאומי, ושל נועה קירל, שיופיעו בפסטיבל 'חלון לים התיכון'. לאחר שיתוף הפעולה בשנה שעברה בהפקת הקליפ "טיקיטאס", שבמקור נכתב על ידי היוצר דורון מדלי לזמרת יוונית ונהיה להיט באירופה בקיץ האחרון. הגרסה העברית, שנכתבה במיוחד לנועה וסטפן, נוצרה לכבוד חגיגות שבע שנים לליין המסיבות המצליח "אריסה" (אותו ליין שבזכותו נולד הלהיט "תל אביב" של עומר אדם) והפילה אותנו מהרגליים. השניים יחברו באשדוד למופע משותף וגם לחוד וכמובן שהם צפויים למשוך לבמת האמפי-חוף אלפי מעריצים צעירים.

לסטפן לגר זמר, רקדן ודוגמן מוביל בתעשיית הבידור הישראלי מופע סוחף ואנרגטי בליווי רקדנים ורייטינג בשחקים ("קומסי קומסה") ומופע סוחף ומקפיץ צפוי אף לאלילת הילדים והנוער נועה קירל.

אייל גולן, אחד השמות החמים שיופיעו בפסטיבל, כבש החודש את הפסגה עם להיט הקיץ "טירוף מתוק". אייל הוא ללא ספק אחד האמנים העסוקים ביותר בארץ, ובקיץ הזה במיוחד, במיוחד לאחר המופע המשותף שלו עם משה פרץ ("הולכים להשתגע") שעלה בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, ושידור התכנית החדשה "אביב או אייל – מי ימצא את תגלית השנה" בקשת 12. חוץ מכל זה, אייל הוציא את השיר "טירוף מתוק" (מילים ולחן: משה פרץ ואבי אוחיון, הפקה מוזיקלית: דרור מתן) שכבר הספיק להגיע במהירות הבזק למקום הראשון במצעד ההשמעות בישראל לפי נתוני אקו"ם און אייר.

שרית חדד, מהזמרות המוכשרות והטובות בארץ מגיעה לאשדוד לאחר עשרים שנות קריירה, 21 אלבומים, אלפי הופעות, שיתופי פעולה, עשרות תארים וזכיות. הזמרת והמוסיקאית שפרצה את גבולות המוסיקה הישראלית וממציאה עצמה כל פעם מחדש עם  רפרטואר אדיר של להיטים, הוציאה בשנה שעברה אלבום שלם בהפתעה. שישה עשר שירים עליהם עבדה יחד עם רשימה מרשימה של יוצרים ואלבום חדש הנושא את שמה – 'שרית חדד'. אחרי שסיימה סדרה של 14 מופעים רצופים בהאנגר 11, חדד מגיעה לאשדוד עם מופע גרנדיוזי, שכולל את כל הלהיטים והרכב הנגנים הקבוע שלה. שרית חדד מביאה את הרבגוניות שלה כזמרת וכמוזיקאית עם דגש על המוסיקה המזרחית של פעם.

יום רביעי 15.8  |  החל מהשעה 20:00  |  אמפיחוף לידו  |  פתוח לקהל הרחב – הכניסה חופשית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*