ח"כ אילן גילאון: חוסר הנגישות ״רשעות וטיפשות״

ח"כ אילן גילאון: חוסר הנגישות ״רשעות וטיפשות״

נושא חוסר הנגישות של האוטובוסים שהתגלה באיחור ולאחר שנכנסו כבר לפעילות ממשיך להעסיק את סדר היום, ח״כ אילון גלאון האשדודי התראיין לרדיו דרום והתנסח במילים קשות כשהגדיר את הבעיה כ״רשעות וטיפשות״. גלאון ידוע ומוכר בכל פועלו למען נושא הנגישות בארץ ורצה הגורל שדווקא בעיר מגוריו, אשדוד נעשה מעשה חלם שכזה.

חבר-הכנסת אילן גילאון מסיעת מרצ, המתגורר באשדוד, אמר הבוקר – בראיון למנדי ריזל ברדיו 101.5 – כי אי-הנגישות לנכים ולקשישים באוטובוסים של חברת 'אפיקים' המפעילה את קווי התחבורה הציבורית באשדוד, הם רשעות וטיפשות, כלשונו. גילאון הזהיר את החברה מפני תביעות מצד אנשים שינזקו בעתיד בגלל חוסר הנגישות.

מחברת 'אפיקים' נמסר בתגובה: "כל האוטובוסים העירוניים של החברה עומדים בתקני הנגישות של משרד התחבורה ובתקן האירופי המחמיר ובכך נותנים שירות לאוכלוסיות מבוגרות וכן לבעלי מוגבלויות הזקוקים להתאמות נוספות. כחלק ממבנה דגם האוטובוס, המשרת מיליוני אנשים ברחבי העולם וגם בישראל, בנקודות ספציפיות ברכב יש מדרגות הגבהה הנמצאות באזורי גלגלי האוטובוס כמתחייב. עם זאת, חברת 'אפיקים' פנתה ליבואן האוטובוסים במטרה לבחון פתרונות נוספים".

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*