חימום רצפתי – הרגשת קיץ כל החורף!

חימום רצפתי – הרגשת קיץ כל החורף!

מתכננים לבנות בית או מתכננים שיפוץ מאסיבי ולא יודעים באיזו מערכת לבחור? הגעתם למקום הנכון!  מחממים את הבית באמצעות מערכות חימום מתקדמות.

בשנים האחרונות אנו עדים לעליה בביקוש להתקנת חימום רצפתי. שלא כמו ברחבי העולם, בהן שיטת החימום הפכה לפופולארית ביותר, עדיין בישראל בתי האב משתמשים בפתרונות חימום חלופיים ונפוצים יותר כמו: תנורי חימום, מזגנים, רדיאטורים ועוד.

אף על פי הפרסומים והעלאת המודעות "לסביבה ירוקה", משרדי האנרגיה וכן גם המשרד לאיכות הסביבה, ממליצים על שימוש במערכות חימום רצפתי המאופיינות כשיטה היעילה והחסכונית ביותר לטובת חימום הבית.

משאבת חום לחימום רצפתי

משאבת חום הינה פתרון חימום המתבסס על ניצול החום שכבר קיים בסביבה שלכם. משאבה זו פועלת באמצעות שאיבת אוויר אל משאבת החום, העובר דרך המעבה לחימום המים בבית. משאבת חום נחשבת למוצר היעיל והחסכוני ביותר וכן גם כידידותית לסביבה.

את המים המועברים מתחת לרצפת הבית, ניתן לחמם באמצעות מגוון מקורות אנרגיה, כמו למשל: תנור סולר, גז או משאבת חום. משאבה זו פעולת על בסיס חשמל וכזאת הנחשבת לשיטה המומלצת והמועדפת ביותר. משאבת החום מנצלת אנרגיית חום מן הסביבה ואינה פועלת על בסיס שריפתם של חומרים דליקים, אי לכך נחשבת ליעילה וירוקה יותר.

יתרונות השימוש במשאבת חום:

  • חסכון מובהק בעלויות האנרגיה – המשאבה עושה שימוש בחום הקיים באוויר.
  • ידידותית לסביבה – לעומת השימוש בחומרי הסקה שונים: סולר/נפט/גז.
  • התקנה פשוטה ע"י חיבור המערכת למערכת החשמל.
  • אפשרות להסבת מערכת קיימת.

חימום רצפתי חשמלי

חימום הבית יכול להתבצע באמצעות הנחתם של גידי חשמל או באמצעות התקנת מערכת צינורות שיועברו בהם מים חמים. חימום רצפתי חשמלי דומה למערכת חימום על בסיס מים, המותקן מתחת לריצוף הבית או הפרקט.

היתרון המובהק של המערכת, בא לידי ביטוי בשימוש בכל שטח הרצפה בנכס בו היא מותקנת כאמצעי להעברת החום. הרצפה החמה, מעלה את החום לחלל הבית, המעניקה תחושת חום אחידה שאינה מייבשת את האוויר.

מכל האמור לעיל, מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים, נחשבת למערכת החימום היעילה והבריאה ביותר. מערכת זו, אינה מייבשת או בעלת קרינה, מייצרת חימום אחיד בכל חלל הבית וניתנת לשליטה ובקרה באמצעות תרמוסטטים המותקנים בכל חדר בנפרד.

חימם רצפתי, מקרין את החום כלפי מעלה, בניגוד לשאר פתרונות החימום הקיימים בשוק שאינם מחממים את כל חלל הבית בצורה אחידה, חימום רצפתי יאפשר לכם להסתובב יחפים ברחבי הבית, עם גופייה, גם בעונת החורף.

חשוב להדגיש, יש לפנות לחברה מקצועית בעלת ידע וניסיון מוכח בתחום, כזאת שתבצע את העבודה בצורה קפדנית, אחראית ומתואמת עם כלל גורמי הבנייה מעל הריצוף ומתחתיו.

חברת ניו אנרג'י ישראל מתקינה מערכות חימום רצפתי מעל ל30 שנה עם שירות, מקצועיות ואחריות מהמובילים בתחום.

מערכת איכותית, תהא מערכת תקינה לשנים רבות וכזאת אשר תהווה עבורכם שקט נפשי ללא חשש מתקלה ולו הקטנה ביותר.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*