חייבים לעצור את תאונות עבודה באתרי בניה

חייבים לעצור את תאונות עבודה באתרי בניה

סיור של מנכ"ל הארגון ויועץ הבטיחות באתר של תמ"א 38 ברובע ח':

שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה סייר השבוע  עם שמעון אפריאט- יועץ הבטיחות של הארגון, באתר הבנייה במתחם תמ"א 38 של חברת ישפה  ברובע ח',  ועמד מקרוב  על יישום מדיניותו לעשות הכל למניעת תאונות עבודה בענף הבנייה במחוז.

מנהל העבודה בשטח, ישאל וענונו עדכן במהלך הסיור את בן עזרי כי לפני ימים אחדים עבר בהצלחה ביקורת בטיחות שביצעו מפקחים של משרד הכלכלה באתר זה.

שלומי בן עזרי: "כפי שהכרזתי לפני מספר חודשים הארגון שלנו במחוז אשדוד והשפלה החליט לצאת במלחמה בתאונות בענף הבנייה באשדוד והסביבה לאור החלטת התאחדות בוני הארץ להכריז על השנה כשנת הבטיחות בענף הבנייה.

שלומי בן עזרי, מנכ"ל הקבלנים באשדוד והשפלה: "אנו מודעים לכך שתקנות הבטיחות שמנפק משרד העבודה כוללות אלפי סעיפים, מה שמקשה על עובדים, מנהלי עבודה וקבלנים לאכוף כל סעיף וסעיף. למרות זאת תגברנו השנה את השימוש בניידת הבטיחות של הארגון ואנו משקיעים מאמצים נוספים מעבר למה שהשקענו עד היום בהדרכות לעובדים, מנהלי עבודה וקבלנים".

"כפי שהבטחתי אנו מבצעים סיורים וביקורות באתרי הבנייה בעיר לצד קיום ימי עיון, הכשרות עובדים ומנהלים, הפצת תקציר תקנות הבטיחות, הפצת יומן כללי למנהלי עבודה ועוד, מתוך כוונה להנחות את כל המעורבים בבנייה כולל היזמים ומזמיני העבודה".

המנכ"ל שלומי בן עזרי הוסיף כי "מחובתנו לעשות ככל יכולתנו להקטנת מספרן וחומרתן של תאונות העבודה במחוז אשדוד והשפלה.  מנהלי העבודה והקבלנים כמו גם העובדים, צריכים להירתם השנה במלוא העוצמה על מנת לאכוף ולוודא ששומרים על כל סעיף וסעיף הנוגע לבטיחות בעבודה".

"חשוב לציין כי במסגרת השירותים שארגון הקבלנים מספק לחבריו, הארגון מציע ניידת בטיחות שמדריכה מנהלי עבודה באתרי הבנייה עצמם כיצד למנוע תאונות עבודה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*