חידוש רישיון כניסה לנמל באופן מקוון

חידוש רישיון כניסה לנמל באופן מקוון

בשורה ללקוחות לנהגים ולנותני השירותים לחברת נמל אשדוד: הנמל יעבור בשבועות הקרובים למערכת חידוש רישיונות כניסה מקוונת, דבר שיקצר משמעותית את הליך חידוש רישיון הכניסה לנמל.

בימים אלו עוברת חברת נמל אשדוד למערכת חידוש רישיונות כניסה מקוונת לקראת שנת 2016. מדובר במנגנון חידוש מקוון שפותח ע"י מחלקת הביטחון בנמל בראשותו של מנב"ט הנמל ברנרד בן ישי  ובשיתוף אגף המחשוב של חברת נמלי ישראל.

כידוע הכניסה לנמל אשדוד מותנית בקבלת רישיון כניסה עקב היותו של הנמל גוף חיוני בטחוני למדינת ישראל. הרישיון תקף לשנה קלנדרית אחת ולאחריו יש לחדשו. עד עתה נאלצו הלקוחות, הנהגים ונותני השירותים החיצוניים לנמל להגיע פיזית למחלקת חידוש הרישיונות ולעבור תהליך של חידוש רישיון. מדובר על למעלה מ-20,000 איש אשר מחדשים מידי שנה את רישיון הכניסה.

החידוש המקוון יקצר משמעותית את זמן ההמתנה לשירותי החידוש  השונים בתחום הרישוי ,לכלל הלקוחות המחדשים באופן שוטף רישיונות כניסה לנמל , ויהדק את שיתוף הפעולה הפורה בין הנמל ללקוחותיו בתחום הרישוי.

כמו כן החידוש המקוון החדש מאוד ידידותי למשתמשים ויעניק להם חוויה שירותית ייחודית מסוגה בתחום הרישוי בנמלים. חברת נמל אשדוד מזמינה את כלל הלקוחות לקחת חלק פעיל בשימוש במנגנון החדש הנמצא באתר תס"ק ים ותשמח לתת מענה והבהרה לכל שאלה.

hon

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*