חותמים את הפסטיבל עם ניחוח ספרדי

חותמים את הפסטיבל עם ניחוח ספרדי

שמונה ימים של מוזיקה, אוכל, אמנות, קולנוע ועיר אחת שוקקת חיים ותרבות- עם אקורד סיום מטריף חושים במופע הפלמנקו של משפחת הצוענים המהוללת ביותר מספרד במשכן במופע פלמנקו עוצר נשימה, אנסמבל גלעד אפרת עם מיטב כלי המיתר במונארט והמחזה המוזיקאלי "פריד וסאמהאן" בבית יד לבנים- שהיה למופע ה"סולד אאוט" הראשון בפסטיבל!

לבושים בחולצות ורוד פוקסיה פתחו הרכב "מלאבי טרופיקל" את ה"שואו קייס" ביומו השמיני והאחרון של הפסטיבל, נגנו שרו ורקדו עם הקהל כשגבם אל שקיעה מפוארת ברקע ונתנו תחושה מרעננת וקיצית של סלט פירות משובח.

h2

יריד האוכל, שהתקיים זה היום הרביעי ברציפות גדש קהל חדש וגם כזה שחזר פעם נוספת, שהגיעו לטעום, ליהנות ולפתוח את סוף השבוע במסיבת הסיום של מדיטרנה.

בשעה 20.30 החל המופע של פריד ואסמהאן בבית יד לבנים בכיכובו של הפייטן המצליח זיו יחזקאל בתפקיד פריד אל- אטרש הציגו את סיפור חייו ויחסיו עם הזמרת אום כולתום, חברתו הרקדנית המפורסמת סמאייה ג'מאל… שילוב של דרמה, טרגדיה וחומרים שבדרך כלל הוליווד עושה מהם מטעמים.

h3

שעה 21.00 במשכן התקיים מופע הפלמנקו הסוחף של שלושת האחים THR3E FLAMENCO. כבר בפתיחה הדרמטית והסוערת סחפו מחיאות כפיים וקריאות עידוד בספרדית מהקהל.

h1

האחים ללא ספק שברו את התדמית של הפלמנקו, שיוצרת קונוטציה מהירה לאישה, חושנית, עם שמלה מתנופפת, פרח לראשה וקסטניות לידיה.

זקופים, גבריים, חסונים ולבושי שחור מעוטר בזהבים, בחליפות לבהות ובשלל צבעים מעוררי תשוקה ומלאי תעוזה- יצרו השלושה מחול מדויק ומרשים עד כדי תחושת גאווה כאילו הרגע נצחו בקרב משל היו שלושת המוסקיטרים!

האנסמבל של גלעד אפרת הופיעו באודיטוריום מונארט, כשהוא מוביל את הערב בסיפורים ששזר בין השירים השונים, כשהוא מנגן על קונטרה בס כשלצידו קרן טטנבאום בשירה וכינור, שמואל אלבז על המנדולינה, הילה אפשטיין על צ'לו ואווירה של ניגון מלאכים בכלי המיתר השונים ובהרמוניה שלהם יחדיו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*