"חושבים שמגיע להם הכל"

"חושבים שמגיע להם הכל"

ח"כ קארין אלהרר נגד ועד עובדי חברת חשמל: "חושבים שמגיע להם הכל"

ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) פרסמה היום בעמוד הפייסבוק שלה פוסט חריף בו היא מבקרת את התנהלותו של יעקב דבידה, יו"ר הוועד הצפוני של עובדי חברת החשמל.

את הפוסט פרסמה ח"כ אלהרר, הפועלת למען שילובם של אנשים עם מוגבלויות בתעסוקה, בעקבות דברים שכתב אתמול דבידה בעמוד הפייסבוק שלו, בהם הוא מלין על שילובם של אנשים עם מוגבלות שכלית כעובדים בחברת החשמל. בין השאר כתב דבידה: "אותם מוגבלים שכלית פשוט משוטטים בחברה, מפריעים גורמים נזק בעבודה או שנמצאים מרבית הזמן בחוסר עשייה". בהמשך פנה דבידה לסמנכ"ל החברה אורן הלמן המקדם את פרויקט השילוב ואמר "אותם לא היית צריך לכפות על החברה שממילא נמצאת במצוקה, יש מספיק גופים שיכולים לסייע להם״.

בתגובה לדברים תקפה ח"כ אלהרר בחריפות את דבידה ואת התנהלות הוועד:

"הסיבה העיקרית למצוקתה של חברת החשמל היא אנשים כמוך. עובדים שחושבים שמגיע להם הכל מהכל מבלי שיהיו חייבים כלום ושום דבר לאף אחד אחר. שמרשים לעצמם לדבר לאדם אחר כאילו הם טובים ממנו ולהעביר ביקורת על מי שמרים את דגל השילוב".

עוד הוסיפה אלהרר: "היחידים שמסתובבים בחוסר מעש במסדרונותיה של חברת החשמל הם אנשי הוועד, שבמקום לפעול בשיתוף עם ההנהלה לייעול ושיקום החברה מרשים לעצמם לנהל מאבקים כוחניים על חשבונה של אחת האוכלוסיות המוחלשות ביותר במדינת ישראל תוך אובדן עשתונות ערכי ומוסרי".

post

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*