חורף של סטנד-אפ בבית יד לבנים

חורף של סטנד-אפ בבית יד לבנים

אלי ומריאנו

מוצ"ש 14.1.17  |  שעה 21:00

צמד הקומיקאים המוביל בישראל, כוכבי התוכנית "ארץ נהדרת", אלי פיניש ומריאנו אידלמן, מציגים מופע מצחיק ובלי גבולות עם מגוון דמויות, אלתורים וקטעי נונסנס.

שלומי קוריאט

יום ה' 2.2.17  |  שעה 21:00

עם המון חן אישי ואנרגיה מטורפת, שלומי קוריאט חוזר עם מופע סטנד-אפ חדש, שנון וחושפני שלא דופק חשבון לאף אחד ובעיקר מצחיק בטירוף! שלומי מביא לבמה את החוויה האישית שלו ובעצם של כולנו מחיי הנישואין זוגיות הורות ילדים ובכלל מהבחנות הקטנות והמדויקות של חיי היום יום והכל בדרכו המיוחדת עם המון חן אישי קצב ואנרגיה מטורפת מופע מצחיק ומומלץ!

חן מזרחי

מוצ"ש 4.2.17  |  שעה 21:00

חן סטדנ-אפיסט מוכשר ביותר המוכר לכולנו מהתוכנית "צחוק מהעבודה" ומהרשתות החברתיות, חן הינו הסטדנ-אפיסט הישראלי עם מירב העוקבים באינסטגרם והפייסבוק בישראל, עם למעלה מחצי מיליון עוקבים… הוא כבש את הצופים בתוכנית "צחוק מהעבודה" בזכות כישרון יוצא דופן להצחיק את הקהל עד דמעות.

חן מזרחי בהופעתו ידסקס עמכם על הווי ובידור מתוך חיי השכונה, חיי הרווקות וחיי הנישואין. במופע של חן לא תתקלו בצנזורה… התקפת צחוק מובטחת!

בן בן ברוך

מוצ"ש 11.2.17  |  שעה 21:00

בן בן ברוך סטנד-אפיסט ושחקן המסומן כהבטחה הגדולה של עולם הבידור בישראל. לאחר שכבש את הרשת עם מעל 5 מליון צפיות לסרטוני הפרודיה של אסף גרניט והופיע בתוכניות טלוויזיה כגון ״מלחמת המינים״, ״צומת מילר״, ״אנחנו במפה״ ועוד…

הוא מתגלה כסטנד-אפיסט מחונן שמביא איתו משב רוח מרענן ומקורי לבמה במופע קצבי, נקי, מעורר מחשבה ומצחיק בטירוף. המופע פונה לכל מי שאוהב הומור שנון וייחודי שמוגש בגובה העיניים.

קובי מיימון

מוצ"ש 18.2.17  |  שעה 21:00

מופע הסטנד-אפ של קובי מימון הוא מסע הומוריסטי בין עולמות ותובנות בקצב אש. קובי עולה על הבמה וההנאה שלו מדבקת. אהבת הבמה, ההבחנות הקטנות וההגשה האותנטית יוצרים מופע שתופס אותך מהרגע הראשון, מסתובב לך בראש וגורם לך לצחוק מהבטן.

קובי חי את המופע, מתחבר אל הקהל ושולף… זהו מסע סטנד-אפ עשיר ומהיר עם זוויות מפתיעות!

רשף לוי

מוצ"ש 25.2.17  |  שעה 21:30

במופע אינטליגנטי, מצחיק עד דמעות ואפילו מרגש, רשף לוי בודק עם הקהל מה עושים לנו הנישואין, איך זה להיות אבא צעיר לשבעה ילדים, מה קרה להרגלי הלבוש שנייה אחרי החתונה.

רשף מגלה לקהל איך זה להיות חצי תימני, למה אמא שלו התעקשה כל השנים לגלות מי הדליק את הדוד ועוד…במופע רשף מתגלה כמאלתר מחונן, מצליח להפוך כל מופע לאירוע מיוחד שלא חוזר על עצמו אף פעם.
כל מי שאהב פעם, מאוהב, שיש לו ילדים, או שעדיין קצת ילד בעצמו ימצא את עצמו צוחק ומזדהה, ממופע מלא חן וקסם שלקוח מתוך החיים הפרטיים של כולנו.

שלום אסייג

מוצ"ש 4.3.17  |  שעה 21:30

מופע הסטנד-אפ החדש והקורע של הקומיקאי שלום אסייג מאגד בתוכו עולם עשיר ומסקרן של חוויות, אנקדוטות, אירועים וסיפורים מחייו בעבר ובהווה המובאים על ידו בדרך מרתקת, משעשעת, קולחת, מעוררת הזדהות ומצחיקה עד דמעות.

במופע החדש מספר שלום אסייג בפרוטרוט על התהפוכות והסערות שעבר בשנים האחרונות כדוגמאת הולדת הנכד והסבאות הצעירה שנכפתה עליו, הזוגיות והחתונה השנייה עם בת לעולים מרוסיה וכן לידת הבת שצעירה מהנכד… בתוך כך שלום אסייג איננו זונח את עברו וחוזר במהלך המופע בערגה שופכת מצחוק אל מחוזות ילדותו ואל השכונה שהיוותה פסיפס מרתק של עדות ודמויות.

שחר חסון

יום ה' 9.3.17  |  שעה 21:30

שחר חסון במופע סטנד-אפ אנרגטי במיוחד. מתעצבן על הדברים הקטנים שבחיים, מתעסק בזוגיות, יחסי הורים-מתבגרים ותוכניות טלוויזיה. כמובן שחסון לא שוכח לטפל גם בנושאים האינטימיים של החיים.

ניקי גולשטיין

מוצ"ש 18.3.17  |  שעה 21:00

ניקי גולדשטיין מעלה מופע משלו מצחיק כמו שרק הוא יודע. מופע אישי, אמיתי, חושפני ומלא בהומור משובח מנקודת מבטו הייחודית על דיאטות, זוגיות, ילדים, בעיות קשב וריכוז ושאר סיפורי חייו אשר הפכו אותו לניקי גולדשטיין – הקומיקאי שאוהבים לאהוב.

חנוך דאום

מוצ"ש 25.3.17  |  שעה 21:30

חנוך דאום, מתנחל שלא מאמין באלוהים אבל הולך לבית כנסת, ימני שאומר שאין לו בעיה להחזיר שטחים (פשוט אין למי…), מנסה במשך שעה לפצח את חידת הקיום שלנו עלי אדמות. הוא  ממקד את הסכנות שאורבות לנו בגרעין האיראני ובקבוצות ווטס אפ, וטוען שמלבד הבעיה הישראלית פלסטינית, אין דבר שמגבונים לחים לא יכולים לפתור.

בית יד לבנים: 8545833/4.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*