חופשת חגי תשרי בצפון הירוק

חופשת חגי תשרי בצפון הירוק

השנה אנו עומדים לחגוג את חגי תשרי בתחילת חודש ספטמבר, ראש השנה חל בתאריך 9 בספטמבר, ימים ספורים לאחר שהילדים שבים לספסל הלימודים. לכן, למרות שאנו עדיין בעיצומו של החופש הגדול, כדאי לתכנן כבר עכשיו את החופשה בצפון, עם או ללא הילדים.

אם אתם מחפשים רעיון לחופשה זוגית ורומנטית בחגי תשרי, כדאי לכם לחפש מלון בוטיק ליד הכנרת. כך תיהנו משילוב מושלם בין חופשה מפנקת במלון איכותי לבין רחצה באגם במים נעימים ובילוי בשלל האטרקציות הנמצאות באזור הכנרת.

חופשה רומנטית בצפון

זוגות רומנטיים רבים מעוניינים לנצל את החופשה הממושכת בחגי תשרי לנופש אטרקטיבי באזור הצפון. אין כמו חופשה זוגית רומנטית בחגי תשרי במלון בוטיק ליד הכנרת. זו התקופה הטובה ביותר בשנה לחופשה רומנטית ולחידוש אש האהבה, ואין כמו הצפון הישראלי שמעניק הרגשה של חופשה באירופה.

אומנם באזור הצפון יש גם צימרים רבים, ביניהם צימרים רומנטיים ויוקרתיים, אך חופשה במלון בוטיק מאפשרת לכם לבלות במתחם ספא מפנק ואקסקלוסיבי, ליהנות מסוויטות אירוח מפוארות עם אבזור עשיר ונדיב ועיצוב שובה לב, וליהנות משלל מתקנים נוספים העומדים לרשות האורחים.

מלון בוטיק בצפון הירוק והפסטורלי מציע תנאים מושלמים לזוגות הרומנטיים, החל מארוחת בוקר עשירה המוגשת מסביב לבריכת השחייה, דרך סוויטות אירוח מרווחות ומפנקות עם מיטה קינג סייז, נוף מרהיב של הכנרת והסביבה, ג'קוזי פרטי בחדר, מכונת אספרסו משוכללת ומערכת קולנוע ביתית, ועד לתפריט טיפולים מגוון במתחם הספא היוקרתי. כמו כן, המקום מציע לאורחים מסעדת שף במקום, אך אפשר לבלות גם במבחר מסעדות איכותיות הנמצאות במרחק קצר מהמלון.

שפע אטרקציות לזוגות הרומנטיים

כאשר מתכננים חופשה רומנטית ללא הילדים, תמיד מדמיינים סוויטת אירוח מעוצבת ומפנקת בצפון הירוק. אזור הצפון מציע שפע אטרקציות לכל הגילים, גם לזוגות הרומנטיים. אומנם יש זוגות המעדיפים להישאר במלון ולבלות במתקנים השנים כמו ספא, ג'קוזי ובריכת שחייה, אך כדאי לנצל את הזמן ולבקר גם באגם עצמו, לבלות במרכזי מבקרים מעניינים, לטייל בשמורות הטבע היפות, וכמובן ליהנות מחוויה קולינרית במסעדות איכותיות.

בין האטרקציות המומלצות לזוגות הרומנטיים המתכננים נופש בחגי תשרי בצפון ניתן למנות את  הפעילויות הבאות:

  • טיולי ג'יפים וטרקטורונים במסלול פראי בחיק הטבע באזור הכנרת.
  • טיולי רכיבה על סוסים לפני השקיעה, עם אפשרות לפיקניק עם מדורה, קפה ויין משובח.
  • מסלולי קיאקים בנחלים השוצפים בצפון, עם מפלים וטבע פרטי מסביב.
  • סיור מודרך ביקבי בוטיק באזור הצפון, כולל טעימות ואפשרות לארוחה רומנטית במקום.
  • טיפול ספא מפנקים לגוף ולנפש, עם אפשרות לעיסוי זוגי.
  • אגמון החולה.
  • צוק מנרה.
  • טיול בסמטאות ראש פינה וצפת.

אין כמו מלון בוטיק הממוקם על שפת הכנרת, מול נוף עוצר נשימה, כדי ליהנות מחופשה רומנטית מלהיבה, מרגשת ובלתי נשכחת. מלון בוטיק מהווה בחירה מצוינת לנופש רומנטי, במקום לסבול ממקום אירוח סואן ועמוס במשפחות עם ילדים, בני הזוג זוכים לחופשה רומנטית במלון בוטיק אינטימי ויוקרתי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*