חומצה היאלורונית – כיצד בוחרים היכן לערוך את הטיפול

חומצה היאלורונית – כיצד בוחרים היכן לערוך את הטיפול

מעת לעת אנחנו יכולים לקרוא בתקשורת או במגזינים מקצועיים, על טיפולי יופי חדשים אשר נועדו לשפר את המראה החיצוני שלנו. מדובר על טיפולי קוסמטיקה אסתטית אשר משלבים בתוכם אלמנטים עם חומרים ומרכיבים שונים, יותר מתוחכמים ומתקדמים מאשר אלמנטים קוסמטיים רגילים.

הכוונה בין היתר לטיפולים עם חומרים ומרכיבים אשר ניתן להזריק לעור ובכך להעלים את הקמטים שנוצרו בעור הפנים במהלך הזמן. במהלך השנים אנחנו יכולים לראות שינוי ניכר בתחום זה, הן בזכות העובדה שנערכו יותר ויותר מחקרים שבחנו את הנושא, והן בגלל עלייה ניכרת בביקוש מצד הציבור אשר מעוניין בטיפולים עם מרכיבים שכאלה, בין אם מדובר בנשים ובין אם מדובר בגברים.

חומצה היאלורונית היא דוגמא טובה לחומר אשר נהוג היום להשתמש בו לצורך העלמת קמטים. אם במשך שנים ארוכות היה נהוג להשתמש בחומר בשם בוטוקס, רעלן חיצוני לגוף אשר עוזר לשמור על גמישות של העור. הרי שעם הזמן החלו להשתמש בחומצה היאלורונית שהיא חומר טבעי אשר מגיע מאזורים שונים בגוף, וניתן להשתמש בו לצורך מילוי קמטים ושמירה על גמישותם.

חומצה היאלורונית הוא חומר שלא מעט רופאים משתמשים בו כיום, הן בגלל שהוא טבעי והן בגלל שהוא הרבה יותר נוח לשימוש, הרבה יותר אפקטיבי ובריא. בדומה לטיפולי הזרקות בוטוקס, גם כאן אנחנו מדברים על טיפול שאיננו דורש תקופת החלמת ואין צורך להתכונן אליו יותר מדי, שכן הוא נמשך זמן קצר מאוד.

עם זאת, לצורך טיפול הזרקת חומצה היאלורונית אנחנו לא יכולים ללכת אל כל רופא. אנחנו צריכים ללכת אך ורק אל רופאים שמתמחים בטיפולים מסוג זה, מה שמכונה רופאים שמתמחים ברפואה אסתטית, רופאים שמעניקים טיפולים זה כחוק, וכמובן שיש להם את הניסיון והידע המקצועי הנדרש לצורך כך. כפי שנוכל לראות מיד, ישנם מספר פרמטרים שעל פיהם אנחנו יכולים וצריכים לבחור אל איזה רופא ללכת.

הפרמטרים לבחירת רופא לטיפול הזרקות

הפרמטר הראשון צריך להיות מקצועיות וניסיון. אנחנו יכולים למצוא לא מעט רופאים שעוסקים ברפואה אסתטית בכלל ובטיפולי הזרקות חומצה היאלורונית בפרט, אך אנחנו חייבים בשביל השקט הנפשי שלנו ובשביל שנוכל להרגיש בטוחים שאנחנו מקבלים טיפול נכון ויסודי, עלינו לבחור רופא שיש לו ניסיון בתחום, רופא מקצועי, יסודי, רופא שיש עליו המלצות חיוביות.

הפרמטר השני הוא תוכנית הטיפול. חשוב לבדוק מה בדיוק הרופא מציע לנו לעשות מבחינת תוכנית הטיפול, מה בדיוק יכול לעזור לנו. יש רופאים שנוטים להגזמה מסוימת כשהם מציעים תוכניות טיפול. עדיף לבחור רופא שלא ממהר להציע לנו תוכניות גדולות ויתרה מזו, רופא שמונע מאיתנו לעבור טיפולים רחבים שלא לצורך.

הפרמטר השלישי צריך להיות זמן הטיפול ואחריות הרופא. הכוונה היא, כמה מפגשים הטיפול אמור להיערך ואיזו אחריות מציע לנו הרופא אם נניח אנחנו לא מרוצים או שיש צורך לבצע תיקון מסוים בטיפול העיקרי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*