חוזרים מהפגרה אל הצפון הרחוק: הערב, אשדוד יוצאת לנהריה

חוזרים מהפגרה אל הצפון הרחוק: הערב, אשדוד יוצאת לנהריה

מכבי אשדוד\ באר טוביה יצאה לפגרת משחקי הנבחרות עם שלושה הפסדי בית רצופים. מחר( שני,20:10) ייצאו הצהובים של בראד גרינברג שחזר אף הוא ממשחקי נבחרת קוסובו, אותה הוא מדריך, למשחק חוץ לא פשוט ב"עין שרה" מול עירוני נהריה, במסגרת המחזור השמיני של ליגת ווינר-סל.

באשדוד עמלו רבות במהלך השבועיים האחרונים בעיבוי הסגל, כשמי שצורפו לקבוצה הם הפורוורד נתנאל ארצי שעבר בהשאלה ממכבי חיפה, והרכז גיל אמיתי שהגיע מנס ציונה. שני הישראלים התווספו כאמור לפורוורד טרנס ווטסון, שערך בכורה סבירה מול הפועל חולון בהפסד במחזור הקודם.

MOLD1671

לעומת ה"דולפינים" שמגיעים עם שני ניצחונות לעומת חמישה הפסדים, המארחים בסגל נמצאים במאזן חיובי של ארבעה נצחונות לעומת שלושה הפסדים.

הברומטר המרכזי מבין שחקניו של אריק אלפסי הוא אלכס יאנג, שמוביל את נהריה העונה בנקודות עם 20 נקודות למשחק ועוד 5.7 כדורים חוזרים. הפיקנטריה סביב ההתמודדות תהיה בנוגע לרכז הנהרייני יפתח זיו, שבעונה שעברה כיכב במדי אשדוד, ומחר יפגוש את הקסית מאשתקד.

MOLD1797

בנוגע לאשדוד, עד כה האיש החם של גרינברג הוא דיוויד לאורי. כמו יאנג בצד הסגול, גם לאורי מוביל את אשדוד באספקטים של צבירת הנקודות (20.7) ובכדורים החוזרים (10.3) למשחק.

באשדוד יקוו לצאת מחר עם ניצחון מאולם בו ניצחו בשני משחקים מתוך שישה בסך הכל, כשמתוך שש המפגשים האחרונים בין הקבוצות, ניצחה אשדוד רק פעם אחת, נתון די מדאיג לקראת מחר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*