חוזרים לתרבות הפנאי

חוזרים לתרבות הפנאי

בשורה של ממש להורים: החוגים והפעילויות שבים לפעילות החל מיום שני, 1.6.2020 במרכזים הקהילתיים ובמוסדות התרבות.

בשבוע האחרון, צוותי העובדים בחברה העירונית לתרבות ופנאי עמלו על היערכות לפתיחת המרכזים לפי ההנחיות לרגל תחילת החזרה לשגרה ובהתאם למתווה שנקבע, על מנת לאפשר להורים ולילדים לשוב לפעילות במערכת תרבות ופנאי איכותית.

לאחר שבאמצע החודש שעבר נפתחו המעונות ולאחריהם הספרייה המרכזית, הצהרונים בהדרגה ולאחר פעילות נרחבת במרחב הציבורי כעת ישובו כאמור החוגים לפעול. נוכח העובדה כי בימים האחרונים חלה עליה מדאיגה במספר הנדבקים ובקצב ההדבקה של נגיף קורונה בחברה העירונית לתרבות הפנאי מציינים כי החוגים שבים לפעילות סדירה ובמתכונת מלאה, בהתאם להנחיות וכללי התו הסגול, ובאופן מסודר ומבוקר.

הורי הילדים השבים לפעילות מוזמנים להתקשר למרכז הקהילתי בכדי לברר מהן ההנחיות המדויקות שיאפשרו את פעילות ילדיהם באופן ממוגן ובטוח-מידע על פתיחת החוגים ומענה להורים יינתן ישירות על ידי המרכזים הקהילתיים והצוותים המקצועיים. בכל מקרה, יש לדעת כי בכניסה למרכז הקהילתי יקפידו על שמירת ההנחיות: יש למדוד חום ולהצטייד בהצהרת בריאות תקפה, לחטא ידיים בעמדות העומדות לרשות באי המקום, להיכנס לפעילות עם מסכה תקנית המכסה את הפה ואת האף, לשמור על מרחק נדרש של 2 מטר לפחות בין אדם לאדם ואלו שאינם חשים בטוב מתבקשים להימנע מהגעה לפעילות. עוד נזכיר כי בבריכה במרכז הקהילתי "בית לברון" נשלמות ההכנות לפתיחה מחדש הצפויה בזמן הקרוב.

בתמונה: חוג התעמלות, מרכז קהילתי דקל  |  צילום: דוד בן זינו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*