חוזרים אל הים

חוזרים אל הים

ביום שישי הקרוב, 12/4/19, תיפתח עונת הרחצה ובאשדוד ייפתחו שישה חופים: מיעמי, אורנים, קשתות, נפרד, י"א ובאר שבע. חוף לידו ייפתח ב-6/5. לרשות הרוחצים עומדים חופי רחצה ברמת שירותים גבוהה, שפע שטחי חנייה, מלתחות יפות, הנגשה לנכים ושירותי הצלה, ו"אשדודית" – אפליקציה נהדרת עם כל המידע על חופי אשדוד. גם השנה יימשכו פרויקטים ייחודיים בחוף, הורחבו שירותי הנגשה ויינתנו שירותי השכרה של כסאות ושמשיות. העיקר – שוחים בחופים המותרים ושומרים על החיים!

אגף החופים השלים את עבודות ההכנה וערוך לפתוח ביום שישי הקרוב את עונת הרחצה. שישה חופים ייפתחו לקהל: מיעמי, אורנים, קשתות, נפרד, י"א ובאר שבע. חוף לידו ייפתח רק לאחר הפסח (ב-6/5). אריה תורג'מן, מנהל אגף החופים, מציין כי ההכנות כללו לא מעט עבודות ובהם: המשך הנגשת החופים והרחבת שירותי הנגשה בחלק מהחופים עד קו המים, לרבות השאלת כסאות בתיאום מראש. שדרוג סככות הצל בחוף מיעמי ובחוף לידו (טרם הושלם), צביעת תחנות הצלה, רכישת שני אופנועי-ים נוספים, הצבת שלטים חדשים והמשך הפעלתם של מיזמים כדוגמת: עוזרי מציל – נערים, הפרויקט האוסטרלי לחינוך והצלה לבטיחות ימית, חוף ללא בדל ופלסטיק, הנגשה לבעלי מוגבלויות ועוד.

"הליך המכרז להשאלת כסאות ים ושמשיות צל הושלם ובכל החופים יינתנו שירותי השאלה לקהל המתרחצים" הוא אומר ומציין את שירותי הקפיטריה שיינתנו בחופים ויאפשרו שירותי חוף מלאים בכל חופי הזהב של אשדוד. אגב, חופי אשדוד מציגים שירותי חוף ברמה הגבוהה ביותר ובכולם יש מרפאות ושירותי הצלה, מתקני ספורט ומשחק, מלתחות, סככות צל, שבילים לנכים ושירותי הנגשה מתאימים, מתקנים מיוחדים לשמירה על הניקיון ושילוט אחיד בכל החופים.

המצילים עצמם עברו סדרה של ריענון וחזרה לכושר תוך תרגול מעשי של מטלות ומשימות בתחומי ההצלה, הגשת עזרה ראשונה, שימוש בכלים ובמכשירי הצלה ועוד. גם צוותי העבודה של אגף החופים עברו הכשרות מתאימות בנושאי: שירות, הנגשה, בטיחות, עבודת צוות ונהלי עבודה.

באגף החופים מבקשים לרענן את כללי ההתנהגות בים ומזכירים לציבור כי מתרחצים רק בחופים מוכרזים. "לא נכנסים למים אם אין מציל" אומרים באגף ומדגישים: "הרחצה מותרת רק בחופים המוכרזים, בשעות הפעילות ולעיניהם של המצילים"!  כמו כן, ניתן להיעזר באפליקציה "אשדודית" כדי לקבל  מידע רלוונטי על חופי אשדוד, מזג האוויר וגובה הגלים, מהירות וכיוון הרוח ובעיקר האם הים שקט ומתאים לשחייה.

חופי הרחצה שייפתחו: מי-עמי, אורנים, קשתות, י"א, באר שבע (ט"ו) והחוף הנפרד. באפריל הם יהיו פתוחים בין השעות 16:30-08:00, במאי יוני: 07:00-18:00 ובשיא העונה, יולי אוגוסט, הפעילות תורחב עד לשעה 19:00). חוף לידו כאמור ייפתח ב-6/5.

במינהל התפעול גאים על ההשקעות שנעשו לאורך השנים בכל רצועת החוף, בדגש על חופי הרחצה המוכרזים, ומבטיחים כי "חופי הרחצה של אשדוד ימשיכו להיות מהיפים בישראל". באגף כבר ממתינים לקבלת הדגלים הכחולים בטקס שייערך בסוף החודש ובינתיים הם מגיבים בסיפוק למחמאות ולפרגון להם הם זוכים מקולגות בכל הארץ.

פרטים ועדכונים באתר העירוני.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*