חוגגים את האביב בפסטיבל יין – Salute 2015

חוגגים את האביב בפסטיבל יין – Salute 2015

פסטיבל היין Salute 2015 יתקיים בין התאריכים 29-30/4/15 (רביעי-חמישי) באשדוד רחבת פארק אתגרים.

הרעיון מאחורי קיום הפסטיבל בדרום:

  • לספר את סיפור היקבים בדרום ובפריפריה ובכלל – בעיקר יקבי בוטיק שמקיימים את עצמם בפריפריה מול האתגרים הכלכליים והביטחוניים (צוק איתן).
  • לספר את סיפור היין הישראלי אשר נעשה פופולארי ונגיש יותר לקהל הישראלי בשנים האחרונות – מאות יקבי בוטיק שצצים אם על ידי בעלי הכרמים או חובבי יין כמו גם משפחות שמעבירות את המסורת של היקב וסוד ייצור היין מדור לדור.
  • להביא את הפריפריה למרכז ולספר את הסיפור של היין ביישובי הדרום – יש קהל מבין ביין ואנין בתחומי הפריפריה ולא רק במרכז.

את הפסטיבל ילוו הרכבים והופעות אומנים חיות. ביום רביעי תופיע זמרת הטרובה הקובנית יאנה אספרנסה מיראבאל רודריגז – בעלת הקול הייחודי אשר תגיש את הלהיטים הגדולים של העולם הלטיני  (כמו להיטי הבואנה ויסטה סושיאל קלאב ועוד מבחר להיטים) בליווי 8 נגנים, וביום חמישי תופיע להקת העבריים (הכושים לשעבר) מדימונה.

ההרכבים המוסיקליים, המופעים החיים אשר מלווים את האירוע מתחילתו ועד סופו יחד עם התאורה, התפאורה, היין, הניחוחות והמוסיקה יוצרים את האווירה הייחודית המוכרת לפסטיבלי היין .

פסטיבל היין באשדוד גיבש לעצמו שם מכובד בקרב עולם היין הישראלי הייננים והיקבים וחובבי היין כחלק מסדרת פסטיבלי היין בתל אביב ,חיפה, באר שבע, רעננה  ובירושלים.

בפסטיבל עתידים להציג כ-30 יקבים שונים בביתנים שימוקמו במתחם האירוע, מהיקבים הגדולים והמוכרים בארץ ועד יקבי הבוטיק מהאיכותיים ביותר.

כרטיס כניסה יזכה את המבקרים בגביע יין זכוכית יוקרתי והזמנה לטעימות של כ-120 סוגי יין בדוכני היקבים השונים.

במקום תיערך מכירה של יינות במחירים ייחודיים לפסטיבל, וכן דוכנים מפנקים של גבינות, שמן זית, דים-סאם, שוקולד גורמה, מאפים ועוד.

הפסטיבל מיועד לקהל חובבי יין, קהל צעיר ובוגר, מהמגזר העסקי, המגזר פרטי, אנשי מלונאות, בעלי מסעדות, אנשים איכותיים אשר אוהבים ויודעים להעריך יין וגם לקהל צעיר (מגיל 18) ובוגר אשר מעוניין להכיר את עולם היין.

שגיא אפשטיין בעלים של החברה המפיקה ומארגנת את הפסטיבלים מציין: "אנו רואים בחשיפה והגדלה של תרבות צריכת היין בארץ נושא חשוב ומטרה הכרחית ופועלים לקידום הנושא לטובת כל אוהבי היין, הקהל שיגיע לפסטיבל יוכל ליהנות מיין משובח, מאווירה שמחה ותוססת ובו בזמן גם להעשיר את הידע בנושאי תרבות היין".

בין היקבים אשר משתתפים בסדרת פסטיבלי היין:

יקב הר ברכה, יקב כישור, יקב טניא, יקב תשבי, יקב כינור דויד, יקב שטרן , נתיב היין, יקב ירושליים, יקב ארזה, יקב פסיפלורה, יקב אליגוטה, יקב האור הגנוז, יקב לביא, יקב פסגות, יקב דלתון, יקב השדרה , יקב עמק האלה, יקב תלמים, יקב גלאי, יקב שמיים, יקב רמאן, צור סוכנויות (יבואני יינות מחו"ל, וכן יקבים גדולים יותר כגון כרמל, דלתון, תשבי, ברקן, סגל, רקאנטי, טפרברג ועוד

רקע:

חברת E&M בניהולו של שגיא אפשטיין מקיימת את סדרת פסטיבלי היין Salute מזה 7 שנים.

תרבות היין בארץ הולכת ומתפתחת מידיי שנה כמו גם הגידול בקניה ובתוצרת היין של היקבים.

עם השנים רכשה סדרת פסטיבלי היין Salute קהל מבקרים רב שהולך וגדל כל פסטיבל. כמות הקהל שמגיעה לאירוע בן יומיים נעה בין 4,000-5,000 מבקרים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*