חדשות הקיץ של ארומה באשדוד

חדשות הקיץ של ארומה באשדוד

בוקר כתום, ביצי עין על לחם קלוי, סלט שורשים וסלמון אפוי, כריך קרואסון סלמון, כריך גבינת חמד, טארט שוקולדתפוז ומבחר מיצים מרעננים וטבעיים מפירות וירקות העונה

מנות חדשות ומפתיעות לקיץ בארומה באשדוד

בין המנות החדשות ניתן למצוא:

בוקר כתום – חביתה (2 ביצים) עם בטטה, סלמון מעושן, לחם קלוי בשמן זית, גבינת שמנת ובצל ירוק. מוגש עם סלט ירוק קטן: רוקט, עגבניות שרי ובצל סגול מתובל בשמן זית.

מחיר המנה: 36 ₪ ללא שתייה. 44 ₪ עם שתייה.

arshor

סלט שורשים וסלמון אפוי – גזר, סלק, נבטי חמניה, אדממה, שעועית צהובה, בוטנים, כרוב לבן, כרוב סגול, בצל ירוק, בצל סגול, בזיליקום, כוסברה ונענע. מתובל ברוטב סאטה, מוגש עם סלמון אפוי.
מחיר: 49 ₪.

כריך קרואסון סלמון – חביתה עם פטריות, סלמון מעושן, גבינת שמנת, בצל ירוק, רוקט, מלח ופלפל שחור. מוגש עם סלט ירוק קטן: רוקט, עגבניות שרי ובצל סגול מתובל בשמן זית.
מחיר: 36 ₪.

כריך גבינת חמד – גבינת חמד 5%, ממרח פלפל צ'ומה, חסה, עגבניה, זעתר ושמן זית. מחיר: 10 ₪ חצי כריך, 18 ₪ כריך שלם.

טארט שוקולדתפוז – מוגש עם גלידה או קצפת.
מחיר: 25 ₪.

armiz

מיצים בנוסף, החלו לאחרונה ב'ארומה ישראל' להציע ללקוחות מגוון מיצים מרעננים ממיקסים ייחודיים של פירות וירקות העונההמיצים נסחטים למול עיני הלקוח, כך שהינם טריים, טבעיים וללא חומרים משמרים או כל תוספת אחרת. בכל מיץ יש למעלה מ– 400 גרם של פירות וירקות!

מגוון המיצים מציע לדוגמא מיקס של סלקתפוחגזרסלרי. מיץ זה, אשר מוגש לאורך כל השנה, נוקד על ידי שומרי משקל (3 נקודות) ומכיל 105 קלוריות בלבד. מעבר לכך, מומחי וינגייט ממליצים על שתיית מיץ זה לפני ואחרי פעילות גופנית, גם בשל שילוב הסלק במיץ. ארומה ישראל ומכון וינגייט, חברו יחדיו בכדי לקדם פעילות גופנית ותזונה מושכלת בישראל.

להבטחת הטריות, נארזים המיקסים של הפירות והירקות במפעל החדשני של הרשת בעמק האלה. מהמפעל הם מגיעים בשקיות ואקום לסניפים ונסחטים, בו במקום, בתהליך סחיטה איטי המבטיח הנאה מירבית, עם הערכים התזונתיים הקיימים בפירות ובירקות.

ארומה מגישה מעתה גם מיץ תפוזים הסחוט באותה דרך ייחודית, לאורך כל השנה, גם כאשר עונת התפוזים חולפת. המיץ טבעי לחלוטין, ללא שימוש ברכז וכמובן ללא תוספות של חומרים משמרים או תוספת סוכרים.
מחיר: 16 ₪.

שלושה סניפים של ארומה באשדוד:

לב אשדוד, סניף כשר למהדרין.
קניון סטאר, סניף כשר.
קניון סימול, סניף כשר.

hot2

קיץ חם באשדוד פור יו – מתעדכנים מהמזגן

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*