חגי תשרי בפתח

חגי תשרי בפתח

חופשת הקיץ אוטוטו מגיעה לסיומה ובמינהל התפעול כבר עסוקים בפרויקט הבא: הערכות לחגי תשרי. ישיבה ראשונה בנושא התקיימה בשבוע שעבר והיום נעשו תאומים אחרונים בין כל יחידות התפעול ומינהלות הרבעים. המסרים העיקריים: שומרים על אשדוד נקייה ובטוחה. משליכים פסולת לפחי האשפה וחומרי מיחזור לכלי האצירה. לא עורכים פיקניקים בפארקים, לא בונים סוכות בשטחים ציבוריים ושומרים על המרחב הציבורי. ולבסוף – נכנסים לחגי תשרי בשמחה ונהנים כל השנה מאיכות חיים טובה.

חגי תשרי מגיעים השנה מוקדם. רק התחלנו את שנה"ל וכבר נכנסים אנו לחגים. במינהל התפעול לא שוקטים לרגע ונערכים בכוחות מתוגברים על מנת להבטיח הערכות אופטימלית לקראת החג ויצירת אווירה נאותה, כיאה לחגי ישראל. בישיבה שהתקיימה השבוע שמע ראש מינהל התפעול מר שלמה רוטנברג סקירה של כל מנהלי יחידות התפעול ועל היערכותם לקראת החגים.

גם השנה מבקש מינהל התפעול את עזרת הציבור ואת מעורבותו בהערכות. "אנחנו עושים ככל יכולתנו על מנת לשמור על סביבה נקיה, לפנות את האשפה בזמן ולהיכנס לחגים באווירה המתאימה" אומרים בתפעול ומבקשים את עזרת הציבור באמצעות פעולות אחראיות והגברת המודעות לסביבה. "לפעילות התושבים במרחב הציבורי יש השפעה ישירה על הסביבה ועל איכות החיים. אם נתנהג כיאות נמנע מטרדי סביבה וניצור אווירה נעימה" אומרים במינהל התפעול ומבהירים כי עיריית אשדוד ועובדי המינהל עושים הכל כדי להעניק את השירות המיטבי כך שאפשר יהיה להיכנס אל החגים באווירה חגיגית. מה הציבור מתבקש לעשות? לא הרבה!

  • אשפה – להוציא את האשפה בזמן להניחה בתוך הטמונים. לא ליד ולא מסביב!
  • לדאוג להפרדת פסולת כמקובל ולהניח כל סוג בכלי האצירה המתאים.
  • מיחזור – למיין את חומרי המיחזור לפי כלי האצירה.
  • גרוטאות ואשפה גדולה – להוציא בהתאם לימי הפינוי ברובע.
  • גזם – להניח את הגזם בכלי האצירה המיועדים לכך.
  • פסולת בנייה – לפנות לאתר מורשה ולהצטייד באישור.

קיצורו של דבר, לפעול באחריות ובהתחשבות הן כלפי הסביבה והן כלפי ציבור התושבים. גם בעלי העסקים יתבקשו לשתף פעולה ולסגור את עסקיהם שעה וחצי לפני כניסת החג.

במינהלות הרבעים ובמערך הדוברות יעסקו בהסברה כדי לעודד שיתופי פעולה עבור אותה מטרה משותפת. יחד עם זאת תוגבר האכיפה ויושמו הדגשים הבאים:

  • השלכת פסולת ויצירת מטרדי סביבה במרחב הציבורי.
  • רוכלות אסורה וללא אישור.
  • גיזום עצים במרחב הציבורי.
  • הקמת סוכות בשטחים ציבוריים, על מדרכות ובאזורים המפריעים להולכי רגל.
  • הבערת אש, מנגלים ופיקניקים בגזרת החוף ובפארקים העירוניים.

במינהל התפעול בוטחים בציבור ומאמינים כי גם השנה הוא יענו התושבים לקריאת העירייה וישתפו פעולה כמו אשתקד. בתוך כך הם מודיעים כי באגף החופים ישובו למתכונת פעילות רגילה ומה-1/9 ועד לסוף עונת הרחצה יפעלו החופים בין השעות 07:00 ועד 18:00. בערב יום כיפור יפעלו החופים עד השעה 13:30. גם באגף הנטיעות נערכים לחלוקת הסכך ובשל הסמיכות של יום כיפור יחולק סכך במהלך כל יום חמישי ה-24/9/15, בשדרות בני ברית (בכניסה הצפונית לעיר), עד לגמר המלאי. המוקד העירוני (106) יעבור כמובן לפעילות מוגברת ויפעיל מוקדנים 24 שעות ביממה. לקראת סוכות תצא הודעה נוספת לעניין בניית הסוכות ופיקניקים במרחב הציבורי.

hon

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*