חגיגת שבועות בטעם של פעם

חגיגת שבועות בטעם של פעם

חג החלב – חוויה לכל המשפחה בבאר טוביה שישי, שבת וראשון 22-24/05/2015 החל מהשעה 9:00 בשדות מושב באר טוביה

בין האטרקציות: מתחמי יצירה לילדים ברוח החג, מופע סוסים מרהיב, רכיבה על סוסי פוני, פינת חיות משק, סיור על עגלת טרקטור, ביתני מזון מתוצרת מקומית, טקס הבאת ביכורים מסורתי ותחרות ארצית להכתרת הפרה היפה בישראל

תחרות "הפרה היפה" לזכרו של איתמר צור ז"ל שנפל במלחמת לבנון השנייה

בחג השבועות, חג הביכורים והחלב, באר טוביה לובשת לבן ומקיימת את "חג החלב"- חגיגת טבע כפרית וחקלאית אמיתית, בה חווים את חג השבועות במלוא הדרו עם כל סממני החג החל מטקס הבאת ביכורים, נסיעה בעגלות רתומות לטרקטורים, ביתני תוצרת חקלאית טרייה מהמשק, פינות יצירה והפעלה לילדים סביב חג השבועות, משחקים בניחוח של פעם, מופעי סוסים וטרקטורונים, רכיבה חווייתית על סוסי פוני, תערוכת טרקטורים וכלים חקלאים ועד למופע המרכזי: תחרות מלכת היופי של הפרות.

האירוע נולד כרעיון חברתי לקרב בין אנשי העיר לאנשי הכפר. אופייה המיוחד של ההתיישבות החקלאית- האנשים, השטחים החקלאיים, עצי הפרי במושב, הרפתות והלולים בין המשקים, הטרקטורים וערימות החציר. כל אלו יוצרים את האווירה המיוחדת והקסומה ביישובים אלו.  כיאה לאירוע בעל אופי חקלאי, ברחבת המתחם יוצעו ביתני תוצרת חקלאית כחול לבן של חקלאי היישובים והמושבים בסביבה. במקום יערכו טעימות של  דבש, זיתים, יינות ועוד.

החל משעות הבוקר, ניתן ליהנות משפע פעילויות לכל המשפחה ברוח החג, פינות יצירה להכנת סלי ביכורים, סדנאות הפעלה ברוח החג- חיפוש הפתעות לילדים בערמה של שחת, פינת חי של חיות משק, משחקים משפחתיים נושאי פרסים, צילום ליד העגלים, הכנת לחם מאלומות חיטה, סיבוב על עגלה רתומה לטרקטור, זירת שור זועם, רכיבה על סוסי פוני ועוד.

אירוע השיא בחגיגות החלב הינו הכתרת "מלכת היופי של הפרות" שיתקיים ביום שישי. מתחם הפרות המשתתפות בתחרות היופי יוצגו לציבור שמוזמן לקרוא אודותן ועל ייחודן. בנוסף, יוכל הקהל לבחור את חביבת הקהל.  את הפרה הזוכה בתחרות יבחרו צוות שופטים מקצועי בתחום ורפתנים מכל הארץ, לפי קריטריונים מקצועיים. הפרס לרפתן עם הפרה הזוכה, הינו כרטיס טיסה זוגי לתערוכת הרפת והפרות הגדולה בעולם בארה"ב מתנת מועצת החלב. התחרות בהשתתפות נציגות משרד החקלאות והתאחדות מגדלי הבקר החקלאית, חברת שיאון, מחלבת טרה ומחלבת ובן&ג'ריס. ההכרזה על הזוכה יהיה בטקס המרכזי בשעה 11:00.

האירועים של שבת וראשון תוכננו כך שמשפחות שאוהבות להתחיל את היום מוקדם, מוזמנות להגיע החל משעה 9:00 בבוקר וליהנות מהמופע המרכזי שייערך בשעה 11:00. מי שיבחר להגיע מאוחר יותר יהנה מהמופע המרכזי הנוסף שייערך בשעה 15:00.

מחיר במכירה מוקדמת דרך אתר האינטרנט:  30 ₪ למבוגר ו-40 ₪ לילד (עד גיל שנתיים ללא תשלום).

מחיר בימי האירוע: 40 ₪ למבוגר ו-50 ₪ לילד (עד גיל שנתיים ללא תשלום).

הערות לרכישת כרטיסים: מומלץ לרכוש כרטיסים במכירה מוקדמת באתר עקב צפי לעומס בקופות. מספר הכרטיסים מוגבל.

חגיגות "חג החלב" , שבועות 22-24.05.2015 בשדות המושב באר טוביה, שילוט במקום.

פרטים נוספים: כתובת האתר: www.haghalav.co.il ובדף הפייסבוק 'חג החלב – חגיגת שבועות בטעם של פעם'.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*