חגיגת קיץ – אליפות ישראל ה-4 במטקות

חגיגת קיץ – אליפות ישראל ה-4 במטקות

אחוז גבוה מאיתנו עוד מסתכל על המטקות כספורט חוף שמעביר את הזמן בחוף וגם נחשב לפעילות גופנית. המטקות יכולות להיות מעץ או פלסטיק זה לא ממש משנה… אז זהו שלא.

בשנים האחרונות נכנס ענף המטקות בצורה רצינית ביותר והופך אט אט לתחרותי ומקצועני. מטקות מקצועיות כבר חצו את רף 1,000 השקלים ואליפות ישראל מתקיימת כבר בפעם הרביעית כאן אצלנו באשדוד ב-11 באוגוסט בחוף הקשתות.

רשות הספורט העירונית בשיתוף עם מייסדי ארגון המטקות העירוני לקחו את הגימיק והפכו להפנינג קיץ אמיתי הכולל אירוע רב משתתפים מכל פינה בארץ.

matkot

בני חזקיה, סמנכ״ל רשות הספורט העירונית: ״מדובר בהפנינג מטורף הן למשתתפים והן לצופים, עשרות פרסים, שתיה וארטיקים יחולקו גם לקהל הרחב שיצפה בטורניר, כמובן שבנוסף מדובר באירוע יוצא דופן המלווה במוסיקה קצבית והרבה אקשן. זו הזדמנות נהדרת להודות ל״ביג פאשן״, לאולמי ״טרויה״ ולחברת ״השבחת נכסים״ על החסות לאירוע.״

כדי להסביר ולתת קצת רקע על תופעת המטקות הצוברת תאוצה שאלנו את אורן בן חמו, ממיסדי ארגון שחקני המטקות באשדוד וממארגני האירוע:

כמה משתתפים צפויים להשתתף?

40-60 זוגות מצפים שיגדל תלוי בחופשות של המתמודדים

מה החלוקה בין גברים לנשים?

40 זוגות גברים – 20 מעורב נשים/נשים או נשים/גברים

_TP_7855

האם יש ילדים שמשתתפים?

עדיין לא, אין מקצהיש חשיבה למקצה ראווה. למעט אגם הלל, אשדודית בת 12, אלופת טניס היא משתתפת מן המניין בתחרות הבוגרים.

מה הקריטריונים שלפיהם נבחר המנצח?

מרחק מטר בין המתחרים חובה / 2 כדורים לכל סט / זמן: דקות: מס׳ המכות הרב ביותר מנצח (לפי ספירה)

 מה היה השיא עד כה352 מכות

 מי ניצח בשנה שעברה והאם הוא ישתתף גם השנה?

זוהר אריה ויניב אריאל, יניב ישתתף גם השנה. זוהר נמצא בחופשה

_TP_7125

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״הספורט הימי באשדוד נמצאבעלייה מתמדת, יותר ויותר מתושבי אשדוד עוסקים בספורט עממי בסמוך לים, המטקות הוא הספורט הנפוץ ביותר על חופי אשדוד ואנו מברכים ותומכים בעליית המדרגה המקצועית שחווה הענף. מדובר בהפנינג שהצופה נהנה לא פחות מהמשתתף ואני ממליץ לתושבי אשדוד לבוא ולחוות.״

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: אני מברך את כל השותפים למיזם המוצלח הזה שהולך וגודל עם השנים ומגיע לשנה הרביעית, לנותני החסויות לעובדי הרשות ולכל מי שהתגייס למיזם המיוחד הזה״.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

  1. Pingback: מסורת חדשה בעיר... משחה הדולפין אשדוד - Ashdod4U

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*