חברת נמל אשדוד זוכה להתעניינות בינלאומית

חברת נמל אשדוד זוכה להתעניינות בינלאומית

חברת נמל אשדוד הקימה חדר מחשוב לעתות חירום במיקום מרוחק מהנמל. הפרויקט זוכה להתעניינות בינלאומית מצד נמלים בעולם על רקע פרויקט התחנות הוירטואליות המוצלח שקידם הנמל ועל רקע הניסיון הישראלי הידוע בעולם בטיפול במצבי חירום.

כחלק מפרויקט המשכיות עסקית של מחלקת המחשוב בנמל, בנה נמל אשדוד חדר מחשוב חלופי אשר ישמש את הנמל במידה וחלילה חדר המחשב בנמל ייהרס אם כתוצאה מפגעי טבע או כל דבר אחר שיכול לגרום להרס טוטאלי.

ולכן בניצוחו של רמ"ח מחשוב איציק שבתאי ובעזרת צוות התשתיות בניהולו של מנהל התשתיות אלירן דובו ומנהלי הרשת טל מרדר, ניר חן, אילן דהן ואלי רחמים הוקם חדר מחשב חליפי שנמצא מחוץ לנמל אשדוד במיקום מרוחק כך שבזמן אסון יוכלו אנשי מחלקת המחשוב לדלג לאתר זה ולאפשר לעבודה התפעולית בנמל להמשיך לעבוד כסדרה תוך מספר שעות.

הטכנולוגיה שנבחרה בכדי ליישם את ה BCP של הנמל היא של חברת VMware ו EMC.

חדר המחשוב החדש זכה להתעניינות בינלאומית מנמלים שונים בעולם זאת לאור החשיפה הקודמת ביישום פרויקט ייחודי של תחנות ווירטואלית בכלים התפעוליים והמנופים על גבי רשת אלחוטית וכמובן המוניטין הישראלי המפורסם בטיפול במצבי חירום ומשבר.

בנוסף פנתה חברת VMware ל מחלקת המחשוב של הנמל בבקשה לשתף אותם ואת לקוחותיהם בניסיון שרכש הנמל בזמן הקמת הפרויקט, בקשיים בו נתקל ובפתרונות לאותם קשיים. החברה הזמינה את טל מרדר, מנהל רשת בכיר במחלקת המחשוב, להשתתף בכנס Vmworld 2014 שנערך בברצלונה. מרדר השתתף בכנס והציג בפאנל 'התאוששות מאסון מוכנות במצב של קריסת המחשוב והחזרת העבודה בנמל במהירות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*