חברת ניקיון לדירות חדשות

חברת ניקיון לדירות חדשות

למה כדאי לנקות מן היסוד דירות חדשות? מה מידת האחריות של הקבלן לנושא הניקיון בעת מסירת הדירה לרוכשים? מול מי מתאמים שירותי ניקיון אחרי שמקבלים טופס 4?

רכישת דירה חדשה מקבלן היא אירוע מרגש שמעניק תחושת סיפוק עבור זוגות צעירים, בעלי משפחות מבוגרים וכמובן משקיעים בענף הנדל"ן. עם זאת, גם בביצוע עסקה כזו יש דברים שצריך לשים לב אליהם – כמו למשל המצב הפיזי של הדירה במועד המסירה.

באופן עקרוני, קבלנים מקבלים אישור לאכלס את הדירה עם מסמך שנקרא טופס 4. בין היתר, הטופס הזה בודק את החיבור של הדירה לתשתיות חיוניות כגון מים, חשמל וגז ואת העמידה של הנכס בסטנדרטים מסוימים של בטיחות. עם זאת, עצם העובדה שקבלן מקבל טופס 4 ומתחיל לאכלס את הדירות החדשות לא מעידה בשום צורה על רמת הניקיון או המוכנות שלהן למגורים.

הפתרון: חברת ניקיון

שירותי ניקיון מקצועיים מאפשרים לרוכשי דירות חדשות להיות בטוחים שהם נכנסים למקום נקי, מבריק, היגייני ומסודר. למרות שגם לקבלן עצמו יש אחריות מסוימת בכל מה שנוגע לפינוי פסולת בנייה או ריקון של הדירה ממכשירים וכלים, הוא בשום אופן לא אחראי על הניקיון. אם רוצים לנקות את הדירה בצורה מקצועית, הדרך היחידה לעשות זאת היא להזמין חברה שמתמחה בכך.

כניסה לאתר אקסטרא קלין: https://www.extra-clean.co.il/category/clean

כמו כן, את שירותי הניקיון כדאי לקבוע עוד לפני שנכנסים לדירה גם בשביל לחסוך בהוצאות ובזמן. מטבע הדברים, קל יותר לנקות דירות חדשות כל עוד אין בהן עדיין רהיטים ומכשירי חשמל. אם בעלי דירות חדשות רוצים להתחיל את החיים החדשים שלהם ברגל ימין, כדאי ששירותי הניקיון יהיו חלק בלתי נפרד מתהליך ההובלה והמעבר.

תיאום שירותי ניקיון

אחת הבעיות שעלולות לצוץ במהלך תיאום שירותי ניקיון בדירות חדשות היא התנגשות מול נותני שירותים אחרים. כך למשל ייתכן מצב שבו בעל הדירה מזמין חברת ניקיון, אך באותו יום אמורים להגיע טכנאים של חברות התקשורת והאינטרנט. במקרים כאלה, שירותי הניקיון עלולים לאבד מהאפקט שלהם והדירה תתלכלך במהירות בלי שהלקוח ייהנה ממנה.

בדיקה של לוח הזמנים מונעת נוכחות אנשי מקצוע שונים בעת ובעונה אחת בדירה חדשה. את לוח הזמנים צריך לבדוק גם מול הקבלן על מנת לוודא שעד התאריך הנקוב הוא יסיים את העבודה, גם מול החברה שמספקת את שירותי הניקיון וגם מול שאר אנשי המקצוע שמעורבים בהכנת הדירה למגורים.

לא מתפשרים על רמת הניקיון

לקוחות פרטיים שרוצים לנקות את הדירה שלהם יכולים לפנות לחברה מקצועית כמו אקסטרא קלין ולרכז את כל הדרישות שלהם תחת קורת גג אחת. מרגע הפניה לחברה, נציגי שירותי הניקיון לוקחים אחריות מלאה על התהליך ועל הביצוע. לבסוף, כל מה שנותר לבעלי דירות חדשות לעשות הוא לתאם הובלה לתוך דירה נקייה ולעבור אליה בראש שקט.

צילום: אקסטא קלין

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*