חברת טרגט קול ממשיכה להתרחב

חברת טרגט קול ממשיכה להתרחב

חברת טרגט קול אשר קיבלה החלטה לפני כשנה לבסס את סניפה המרכזי ואת מטה החברה בעיר אשדוד, ממשיכה להתרחב ולאחרונה זכתה במכרז להפעלת 2 מוקדי מידע ושירות מחוזיים עבור קופת חולים "מכבי".

אור שינמן מנכ"ל החברה: "אני שמח שבחרנו בעיר אשדוד להקמת מטה החברה, מבין שלל האופציות שעמדו על הפרק, ובהזדמנות זו ברצוני להודות לאגף לפיתוח תעשייה בעירייה על הליווי המקצועי ועל קבלת הפנים החמה שתרמו רבות לקליטה מהירה של החברה בעיר. אין ספק שמדובר בצעד חשוב ומשמעותי מאוד עבור יציבותה הפיננסית של החברה בשנים הקרובות ואנו מאושרים מההזדמנות להמשיך ולהגדיל את מספר המועסקים בחברה, תוך הרחבת מגוון לקוחותינו. אנו מקווים לעשות זאת בצורה הטובה והאיכותית ביותר."

משמעות האמור לעיל היא כי חברת טרגט צפויה לגייס כ-100 עובדים חדשים לפרויקט של קופת חולים מכבי, וע"י כך להגדיל את מצבת כוח האדם שלה לכ-500 עובדים. את הפרויקט תנהל מיכל וינשטיין אשר ניהלה בתפקידה הקודם את אתר החברה באשדוד.

באגף לפיתוח תעשייה של עיריית אשדוד מציינים כי מתקני החברה הינם מהחדישים בישראל והושקעו בהם משאבים רבים בטכנולוגיה, בתשתית, בחדרי הדרכה מתקדמים, בציוד ובתכנון הנדסת אנוש וכי ייחודה של החברה הוא ביצירת סביבת עבודה נעימה המבוססת על כלים תומכים לאנשי המכירות, מערכי הדרכה, נהלים, טכנולוגיה ושיטות עבודה מתקדמות.

בטרגט קול ביקשו להזכיר שעדיין נותרו משרות פנויות במוקדי המכירות שלהם באשדוד ושהם היו שמחים להמשיך ולקלוט עובדים נוספים תושבי העיר. לכן, דורשי עבודה המעוניינים להשתלב בחברה, מוזמנים לשלוח קורות חיים לגב' דינה, מנהלת הגיוס של החברה, במייל    [email protected]

ראש האגף לפיתוח תעשייה בעיריית אשדוד, ד"ר סמדר איצקוביץ האחראי על הבאת חברות, מפעלים ויוזמות עסקיות לאשדוד, מברכת את חברת "טרגט-קול" על הבחירה להקים את סניפה אשדוד ושמחה על התפתחות החברה, שמובילה לקליטתם של עובדים רבים נוספים מאשדוד במעגל התעסוקה.

here

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*