חברת ההייטק העולמית יבמ משיקה מרכז פיתוח חדש באשדוד

חברת ההייטק העולמית יבמ משיקה מרכז פיתוח חדש באשדוד

בטקס שהתקיים בחמישי האחרון, הושק מרכז הפיתוח החדש של יבמ באשדוד שנבנה עבור פרויקט ניהול מערכת מרשם האוכלוסין של תושבי ישראל. במסגרת פרויקט "איתן" תוקם מה שמגדירים ברשות האוכלוסין כ-"תשתית לאומית קריטית", שתכלול את הפיתוח והתחזוקה של כלל מערכות המידע של הרשות. אחת המטרות המרכזיות של הפרויקט היא הקמת מרשם האוכלוסין החדש, שיכלול מידע גם על נתינים זרים ששוהים בארץ. היקף הפרויקט נאמד במאות מיליוני שקלים.

בטקס החניכה הרשמי של המתחם באשדוד נכחו מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה פרופ' שלמה מור – יוסף, מנכ"ל יבמ ישראל מר דניאל מלכה, סגנית ראש העיר אשדוד שרון מרק, מנהל אגף בכיר מערכות מידע ברשות האוכלוסין מר אורן אליאב ובכירי שני הארגונים.

השקת מרכז הפיתוח מהווה אבן דרך משמעותית בפרויקט בפרט ובצמיחתה של העיר אשדוד בכלל, שהוכרזה השנה כבירת ה- איקומרס של ישראל תוך קידום נושאים סביבתיים שמטרתם הפיכת העיר לעיר ירוקה. המהלך מצטרף לשורה רחבה של פעילויות העיר בתחום ההייטק ביניהן, הכרזת עיריית אשדוד ביולי האחרון על הקמת פארק היי-טק ענק שיעסיק כ- 20 אלף איש.

שרון מרק סגנית ראש העיר והממונה על התעשייה "אנו נמצאים בתקופה של שינויים טכנולוגיים מהירים בכל תחומי החיים ויש משמעות רבה לכך שחברה טכנולוגית מובילה עולמית פותחת פעילות בעיר אשדוד. השאיפה שלנו היא לחבר את יתרונותיה הבולטים של אשדוד כמו הנמלים והכוח הלוגיסטי לתעשיית הייטק שוקקת על מנת ליצור אקו-סיסטם שיהווה אדמה פורייה לחדשנות אמתית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*