זמן הספורט – רשות הספורט מעלה הילוך

זמן הספורט – רשות הספורט מעלה הילוך

רצף אירועי ספורט מתוכננים בעיר אשדוד במהלך אירועי החודשים הבאים, האירועים כולם מופקים בסדרי גודל מטורפים ומתחילים את סבב הקיץ שכולו חוויה לאוהבי הספורט על שלל ענפיו.

יפתח את הסדרה מרוץ הלילה מחוף לחוף.

כטבעה של מסורת, ברשות ימשיכו את מסורת מרוץ הלילה גם השנה. השנה יתקיים מרוץ הלילה ב-31/5/18, ויתקיימו בו 2 מקצים: המסלול המקצועי יהיה בן 5 ק״מ, והשני, עממי בן 2 ק״מ. ההרשמה ל-2 המקצים החלו כבר באתר ייעודי שהוקם גם השנה לטובת התחרות.

חניון חוף יא׳ ישמש כחניון המוצא לכל הרכבים וניתן יהיה לחנות גם בחוף הקשתות וגם בחוף טו׳. בימים אלה ממש שוקדים ברשות על כל האטרקציות שילוו את ההפנינג הייחודי.

ראן

המסלול העממי מותאם לכל גיל ומקנה חוויה ייחודית של ריצה על קו המים, השנה נערכים ברשות הספורט לאירוע יוצא דופן וזאת לאחר הפקת הלקחים מהאירוע הקודם והרצון המתמיד לשדרג.

 

משחה דולפין במים פתוחים

ברשות הספורט החליטו השנה לקיים משחה במים פתוחים, אבל לא עוד משחה שבו רק התוצאה קובעת אלא עם עם מסר והעלאת מודעות לדולפין המצוי שנמצא בסכנת הכחדה וחי בעשור האחרון בסביבת חופי ניצנים. המשחה יתקיים ביום שישי, 22 ביוני 2018 בשעות הבוקר.

הדולפין המצוי common dolphin, אחד הדולפינים היפים ששוחים דרך קבע בחופי ישראל. הדולפין המצוי נמצא בסכנת הכחדה בים התיכון ולשמחתנו מקיים אוכלוסיים קטנה של כ- 50 דולפינים כולל גורים קטנים באזור אשדוד באופן קבוע. ממש תושב אשדוד והסביבה. נצפה בעיקר במים רדודים בעומקים של 20-30 מטר.

najcv

הדולפין המצוי חי בלהקות גדולות של עשרות עד מאות פרטים באוקיינוסים השונים. ניזון מדגים מתלהקים שחיים בגוף המים כגון : סרדינים ואנשובים.  דולפין באורך ממוצע של 2.5 מטר ומשקל של כ 150 קילו.

את שיתוף הפעולה מקיימת רשות הספורט עם עמותת מחמל"י (מרכז חקר מידע וסיוע ליונקים ימיים בישראל), הפועלת לשימור היונקים הימיים וסביבתם, העמותה הקימה השנה מרכז חינוכי בשם ״מרכז הדולפין והים״ בבית הספר אורט קציני ים אשדוד. במרכז מתבצעת פעילות חינוכית לתלמידי אשדוד והסביבה בנושאי ים יונקים ימיים ושימורם.

ב״משחה אשדוד לשימור הדולפינים״ יתקיימו 3 מקצים: האחד עממי, ושני מקצים תחרותיים, ההרשמה לתחרות תתבצע החל מעוד כמה ימים באתר האיטרנט shvoong.

דיווחים על האירוע און-ליין ניתן לקבל באופן שוטף בדף הפייסבוק ״רשות הספורט העירונית״

14379701_991321557660985_2928591600369984891_o

טריאתלון

טריאתלון היא תחרות ספורטיבית המשלבת 3 סוגי ספורט: שחייה, רכיבה על אופניים וריצה.3 המקצים מתבצעים ברצף. הטריאתלון הינו ענף אולימפי מוכר, מאז אולימפיאדת סידני-בשנת 2000. ביום שישי (החל מ- 6:00 בבוקר) 22.6 תארח רשות הספורט את אחת מתחרויות הטריאתלון הרשמיות של הענף המוכרות ע"י איגוד הטריאתלון הישראלי. באשדוד, ייערכו 2 מקצים.

  • מקצה "ספרינט": 750 מ' שחייה, 20 ק"מ רכיבה על אופניים ו- 5 ק"מ ריצה.
  • ומקצה אולימפי: 1500 מ' שחייה, 40 ק"מ רכיבה על אופניים ועוד "לקינוח" 10 ק"מ ריצה.

הזינוקים לטריאתלון, כמו גם הסיום, ייערכו בחוף "באר שבע" שברובע ט"ו (מערבה לכיכר "עין השמש"). רשות הספורט העירונית בשיתוף פעולה הדוק עם אגף החופים העירוני בראשות אריה תורג'מן, משלימים את ההכנות האחרונות, כדי להבטיח התנהלות תקינה ואיכותית לכל באי התחרות.

 

TP_9244

ליגת קיץ 5×5 בכדורסל

האירוע הכי צעיר בעיר, ליגת הכדורסל של הקיץ שרק הולכת ומתפתחת מתקיימת גם השנה בפארק אשדוד ים. חגיגת ספורט ואדרנלין אמיתי. ההרשמה כבר החלה וגם השנה יתחלק האירוע ל-3 קבוצות גיל: 16-18, 13-15, וגיל קט סל. הטורניר כולל פרסים לקבוצות הזוכות, תחרות שלשות ועוד…

דמי רישום לקבוצה״ 150 ש״ח פרטים נוספים בדף הפייסבוק של רשות הספורט העירונית.

ההרשמה תסתיים ב-2 ביולי 2018 – מהרו להרשם.

wp

WIPARK  – השיגעון של הקיץ

מחפשים אטרקציה מיוחדת לילדים בחודש אוגוסט? אטרציה המעניקה את כל הריגושים שילד מחפש? WIPARK, האטרקציה המרכזית של הקיץ מגיעה להיכל הקריה הממוזג ברובע הסיטי במרכז העיר – פארק ענק, ממוזג ומקורה המכיל מרכז אקסטרים ייחודי, חדשני, מקפיץ, כיפי ומיוחד של מתקני אקסטרים טרמפולינות (wipeout) ומתנפחי ענק, לחופשת קיץ קרובה לבית, אתגרית ובלתי נשכחת!

אירועים נוספים מתקיימים כמעט כל שבוע, אז אם אתם מתחברים לאירועי ספורט עירוניים בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק או באינסטגרם ותקבלו עדכון על כל אירוע ואירוע.

00

 יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

״אחרי השקעה רבה של הכנות אנחנו מוכנים ליריית הפתיחה של אירועי הקיץ. העיר אשדוד מצביעה ברגליים לאירועי הספורט ואנחנו מחוייבים כרשות אחראית לתת מענה, לשדרג ולחדש מידי שנה את האירועים וכך אנו עושים. אחרי ההצלחה המטורפת של המיזם ״הולכים ומרוויחים״ שמתקיים באשדוד זה החודש השלישי ומאחורינו מעל חצי מיליארד צעדים, וכמעט 4,000 הורדות של אפליקציית Rumble פנינו את האירועים המשמעותיים. זוהי סקירה חלקית של האירועים היותר מוכרים אך מתקיימים עוד לא מעט אירועים, כמעט מדי שבוע בכל פינה בעיר. אני מזמין אישית את כלל התושבים לבוא לקחת חלק פעיל באירועים.״

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט:

רשות הספורט הכינה עבור תושבי אשדוד תכנית קייצית בסדרי גודל שאף עיר אחרת לא מתקרבת. מגוון ענק של אירועים לכל רמות הפעילות החל מה-wipark לילדי העיר ועד לחובבי האקסטרים בטריאתלון. כולי תקווה שכל חובבי הספורט ימצאו מסגרת הולמת לתחום אליו הם מחוברים ויקחו בה חלק.״

 

 

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*